פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וחולצה בעלת ערך סנטימנטלי שאבדה נושא התלונה:
פולק מורן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏03 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה בשבוע הראשון לחודש ספטמבר בן זוגי ואני שהינו במלונכם בין התאריכים 3 עד ה- 7 לספטמבר (אם זכור לי נכון) 2006.
החלטתי לכתוב כאן בעקבות קריאה של תלונה דומה על אובדן של בגדים שנמצאו אך ורק לאחר נדנוד חוזר מצד הלקוחות.
בעת שהותנו ככל הנראה השארנו חולצה בעלת ערך סנטימנטלי בחדר בו שהינו - מדובר על סוויטת ג'קוזי (עם ג'קוזי במרפסת) בקומת הקרקע, בצידו הימני של המלון (אם נכנסים מהלובי). החולצה - חולצת טישרט שחורה עם ציור בצבע צהוב של ראש סוס עם כיתוב "italian stallion". החולצה הוזמנה במיוחד מחו"ל וניתנה כמתנה, היא נדירה ויש לה ערך סנטימנטלי רב לבן זוגי. אשמח מאוד אם תוכלו לבדוק אם היא עדיין נמצאת אצלכם, למרות שעברה כמעט שנה. יש לציין שלאחר העזיבה התקשרתי ושאלתי אם החולצה נמצאת ונעניתי שלא, אך ברור לי שהמקום היחידי בו יכול להיות שהיא הושארה זה בחדר המלון, ובעקבות תלונה אחרת כאן באתר נראה שאפשרי שהיא עדיין אצלכם. אשמח לשלוח אליכם תמונה של החולצה.

בנוסף, בהזדמנות זו, אבקש לציין מס' הערות, לשיפורכם:
א. ארוחת הבוקר - בעת ארוחת הבוקר שהו רק שתי עובדות במקום, שבמקום לעבוד רק צחקקו ודיברו ביניהן. לא פינו את הצלחות, לא בדקו אם יש חלב, קפה, תה, אם חסר אוכל וכו'. נראה שחדר האוכל היה פשוט שומם מאנשי צוות. היינו צריכים לפנות בעצמנו את הכלים. מלבד זאת, כאשר חיפשנו חלב לקפה, לא היה על שולחננו, פנינו לאחד השולחנות שלידינו וגילינו זבוב צף בחלב, שגם ככה נראה שעמד שם זמן רב. בכלל הייתה תחושה בגלל המחסור בצוות שהאוכל עומד זמן רב ואינו טרי. חבל שלא היה יותר דגש על צוות עירני, חייכני, ותחלופה גבוהה של האוכל - שכן אווירה תמיד משפיעה על הטעם...
ב. כשהגענו לחדר ומילאנו את הג'קוזי במים - צף לו גוש שיער במים. קראתי לשירות אשר ניקה את הג'קוזי, אך שוב כשמילאתי מחדש גיליתי עוד שיער.. ושוב אותו סיפור. ביקשתי שינקו את הפילטר - כל הסיפור של קריאה לצוות, עד שמישהו הגיע, עד שמישהו הבין בכלל איך לפרק (לא ידעו איך!) לקח 3-4 שעות שבמהלכן נאלצתי לשהות בחדר כדי להסביר כל פעם מחדש למי שהגיע מה קרה ומה צריך להיעשות, במקום שהעובדים יסבירו זה לזה. למזלי הייתי במצב רוח טוב כך שלא היה אכפת לי, אבל אין ספק שעצם הידיעה שצוות התחזוקה במלון אינו יודע בכלל איך מנקים פילטר של ג'קוזי - מעידה על חוסר היגיינה מרתיע ביותר. לבסוף אחרי מס' שעות באמת הג'קוזי היה נקי, ואף קיבלנו תלוש לארוחת ערב - תודה, אם כי בסוף לא השתמשנו בו אם זכור לי נכון (ראו א'.. העדפנו לאכול בחוץ).
ג. כאשר הגענו למלון נדרשתי לרשום כרטיס אשראי למטרת ביטחון (כך נאמר לי). כמובן שזה הגיוני ונתתי את כרטיס האשראי שלי. לאחר מכן מיד שילמנו מראש על השהות במלון במזומן. יום לאחר מכן הלכנו לקניון לקניות, וגיליתי שכרטיס האשראי שלי לא עובר... התברר שלמרות ששילמנו בכרטיס אשראי הפקידה בדלפק חייבה את כרטיס האשראי שלי לביטחון על השהות במלון, כך שמתוך מסגרת ה- 4,000 ש"ח שלי, כ- 3,800 (אם זכור לי נכון) נוצלו על ידי המלון. בהתחלה כמובן שלא הבנתי מה קרה ונאלצתי לעשות שיחות רבות לבנק (מזל שלא היה סופ"ש), ורק בסוף נפל לי האסימון שזה בטח בגלל המלון... כשהגענו חזרה למלון ביטלנו מיד, אבל אין ספק שזה לא היה נעים ונאלצתי לחזור ולעשות את הקניות (מתנות לקרובי משפחה) מחדש.
ד. ממליצה מאוד לחדר את השטיחים במסדרונות וכן את המרצפות בחדרים. תמיד בעת ההליכה לחדר היה ריח מעופש ולא נעים, חבל! כן המרצפות בחדרים נהיו ממש בצבע שחור.. כדאי לחדש.

מעבר לזה מאוד נהנינו - הבריכה נפלאה, גודל החדרים מצויין, החדרים נקיים, קיבלנו כיבוד ופשוט נהנינו... אשמח אם תוכלו לבדוק אם החולצה שלנו עדיין אצלכם. תודה. (מעבר לכך איננו רוצים בפיצוי, תודה).
עוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת החולצה פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג,מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' פולק שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון. נעשה כמיטב יכולתנו ללמוד מההערות והליקויים שציינת במכתבך כדי להשתפר ולהימנע מלחזור עליהם. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

באשר לחולצה אשר אבדה לך– לאחר קבלת מכתבך נערכה בדיקה מקיפה במלון, ולצערי החולצה לא נמצאה בשטח המלון או במחלקת האבידות של המלון. אנא קבלי את התנצלותי על כל אי נעימות שנגרמה לך בעניין זה.
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות:
יום כיף לזוג באחד ממלונות הרשת או לחילופין ארוחת ערב לזוג באחד ממלונות הרשת.
מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח לביתך באמצעות הדואר.

גב' פולק, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שנית בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה