פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע במלון ללא שום פיצוי נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע מאי, התארחנו לסופ"ש במלון מרידיאן אילת. זו הייתה החופשה הכי גרועה אי פעם. בחדר: איך שהגענו, הבל בוי לא הביא לנו לחדר את הטרולי במשך המון זמן חיכינו לבואו. כשהביא ראינו שם שהוחלף בטעות בשלנו על הטרולי שלנו ומספר חדר אחר. אח"כ, הייתה תקלה בכספת – שוב המתנה ארוכה הפעם לאיש אחזקה. במקום מקרר שאין יותר, יש רק מיני בר עם בקבוקים מחוברים, שאם רק נוגעים הם נופלים החוצה ואוטומטית מחייבים את החדר! למרות שהודעתי להם שיצא לי בקבוק בשוגג ואמרו שאין בעיה, ניסו שוב ושוב לחייב אותנו על זה. אני הבאתי, בגלל הפעמים הקודמות שהיה במלון במקרר, טיפות עיניים פיציות, ולא ניתן היה בשום פנים להכניסן [ואף לא סיכה] למיני בר שלהם – וכך חווית השהיה באילת במלון 5 כוכבים ובלי מים קרים! נאלצנו להזמין כל בוקר שקיות עם קרח: כולל ההמתנה היומית להם, ועד הערב הן נמסו, והכול שט ב"מרק של מים" בשקית. וכמובן שניסו לחייב אותנו שוב ושוב גם על זה. למרות שהבטיחו שלא יחייבו. בכל מקום [כולל דיילות אחראיות בחדר האוכל שאמורות להסביר פנים לאורח] היו עובדים זעופים וקיטורים נוסח " נמאס לי ממקום העבודה הזה" וכד'. חדר האוכל: בכל פעם שהייתה "אטרקציה קולינרית" מינימאלית כלשהי, אנשים עמדו בתורים בלתי נגמרים ומייאשים, אז פשוט ויתרנו. בכל בוקר השוקו במכונה באופן קבוע לא היה במכונה, וכשביקשנו שימלאו לקח המון זמן עד שנענינו. זה קרה מס' פעמים. מיץ התפוזים של הבקרים לא היה טבעי. לא היה ניתן לשתיה בכלל. מבחר לא קטן של אוכל – שהוא יותר בבחינת כמות על חשבון איכות. הרבה שאריות ממוחזרות. סלמון מעושן – בקמצנות, ורק ביום האחרון. חסרו מאוד אטרקציות כפי שיש במלונות יוקרה אחרים, ובאופן כללי: האוכל פשוט לא מספיק איכותי. התור לחביתות לא הגיוני. מלצריות לא ניגשו או התקרבו לשולחננו אף פעם לשאול מה אנו רוצים שימזגו לנו חם. בבריכה: קיבלנו מגבת קטנה כזו בגודל חצי מהמקובל וכשביקשנו עוד אחת נענינו בשלילה. באיזשהו שלב, התקשרתי לטל מ"שרות לאורח" להתלונן על השירות במלון. התחושה הייתה, שהיא היחידה שמוכנה לעזור, אך ידיה קצרו מלהושיע, גם כשכבר רוצים לעזור לא מסוגלים במלון זה! היא שלחה לנו ארוחה בבריכה כפיצוי על כל התקלות. הפיצוי במזנון הבריכה היה גרוע כל כך, שהיינו מוותרות עליו: הכריחו אותנו לקחת רק אוכל מסוים ולא בריא, על הסלט והשתייה כבר נאלצנו לשלם "לא כלול", וכשהסלט התהפך לנו על הרצפה בכלי החד פעמי בגלל הרוח השרבית שהיתה, באותו רגע כבר ברור היה שנאלץ להיחנק עם מה שיש, כי לא נקבל כלום. כך נראה הפיצוי... ממש עצוב! שוב התקשרתי לטל, לדווח לה בפעם ה.., והיא האריכה לנו את השהות בעוד מס' שעות במלון, שלפחות לא נטייל בחום עד הטיסה. ירדנו למטה, ולפי הנחיותיה בקבלה קיבלנו "מפתח שבת". אך לא! בעוד אני נחה צהריים, בתי הקטנה קיבלה שלוש פעמים דפיקות נמרצות על הדלת עם הקריאה "בטחון! פנו מיד את החדר!" כשהתעוררתי היא פשוט הייתה מבוהלת! כך נראתה המחווה השנייה של טל. פשוט מלון חסר יכולת! שוב התקשרתי לטל, ולאחריה התקשר אלי מנהל המלון. "אני מבין שיש לך תלונות" אמר בטון לא נעים. השבתי לו, שאני אורזת, ומנסה פשוט לעזוב כמה שיותר מהר את המלון הזה, וזה כל מה שעניין אותי באותו רגע. הוא לא הציע לנו שום דבר קונקרטי או התנצל.. אם כך מתנהג מנהל המלון, איך יכול להתנהל הצוות?! ברחתי מהמלון, לא לפני ששוב ניסו, בפעם המי יודע כמה, לחייב אותנו על הבקבוק מהמיני בר שנפל לנו בשוגג... כששבתי הביתה, התקשרה אלי אינה, מנהלת יחסי הציבור, ולמרות שאמרתי לה שלא אשוב למלון זה, ושאני זכאית לפיצוי, ולמרות שהתקשרנו לאחר מס' חודשים אליה שוב מס' פעמים, היא, כמובן, לא חזרה אלינו יותר. נעלמה. גם לא לאחר ששלחנו פקס שהגיעו מים עד נפש, ונפרסם את סיפורנו! וזהו מלון 5 כוכבים דה לקס?! רק במחיר!
אנו דורשים פיצוי לא במלון זה לשם לא נחזור, אלא בסניף אחר ברשת על חופשה הרוסה במחיר של 5 כוכבים.
ובזבוז כספי על מלון 5 כוכבים סוג הנזק :
פיצוי כספי או מתנתי שלא במלון באילת אלא ברשת פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה