פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס מחפירבמרידיאן אילת נושא התלונה:
חדד לימור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/08-07/08 שהינו בחופשה אני וחברתי ושני ילדים במלון מרידיאן אילת . כבר בקבלה הסתבר לפקידה שאנו נמצאות עם שתי בנות האחת בת 12 והשנייה בת 16..
נוצרה "פאניקה" מצד נציגת הקבלה שדיברה בגסות וטענה שילד בן 16 אינו ילד ולכן עלינו להוסיף כ 1600 ש"ח ...היינו המומות שכן סוכן המכירות ושמו יועד מ"מונה טורס" לא אמר זאת וגם באתר פתאל לא ראינו שציינו זאת ..בכל אופן את הדיל ביצענו בדיווח זוג+2 ילדים וללא קשר לאחר כשבוע שמענו שפתאל יצאו במבצע 2 ילדים מתנה. אותנו זה לא עניין כי דיווחנו על 4 אנשים . הועברנו למנהלת , הבנות התחילו לבכות ההמתנה הייתה כשעתיים בקבלה..שעה 14:00 כבר הגיעה וכולנו היינו מותשים ורעבים ולאחר ויכוח חסר רחמים מצד המנהלת במרידיאן בשם איילה, הוחלט שנוסיף 500 ש"ח ונזכה לחדר "משודרג"..החדר הייה המצב מגעיל מבחינת רמת ניקיון, ולהתקשר לקבלה ולבקש מגבות /כוסות ואביזרים שהיו חסרים נשלחו אלינו כעבור 4 שעות ..בקיצור לא אוסיף, היחס=השירות=הניקיון והתחושה שניתנה לנו במלון מרידיאן היו מתחת לכל ביקורת השירות חסר החיוך מצד כל העובדים אשר נראו לא שמחים כלל לשרת מישהו ...פשוט אכזבה. זו זכות לתת שירות ואם אף אחד שם לא מסוגל לחיך ועושה זאת כעול עדיף לו לא לתת שירות .ולא בטוח שארצה להתארח במלונות פתאל . מאוזבת מאוד !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מצד רשת פתאל פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה