פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוע מביך ומטריד במהלך החופשה נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:

למנהלת פניות האורחים, מנהלת קשרי הלקוחות ומנהלת המלון, שלום רב.

ראשית, אקדים ואומר שאני לקוח אוהד של רשת פתאל.
בכל שנה אני לוקח את המשפחה לחופשה, וכשמדובר בחופשה בארץ, אין לנו
ספק במי לבחור. נפשנו בעבר במג'יק פאלאס ומספר פעמים בקלאב מד. מיותר לציין כי תמיד היינו שבעי רצון. השנה בחרנו לנסות את מלון מרידיאן.

אמנם, כמו בכל החופשות שבילינו איתכם, החדרים מפנקים, המזון איכותי ורמת השירות גבוהה (אציין במיוחד עובד בשם ניב, שהיה אדיב במיוחד),
אך חלקים מהאוכולוסיה ויותר מזה- הטיפול בהם, זיעזעו אותנו. וכמונו, אורחים נוספים. ואני אפרט.

בשבת, 27.8, ישבו בבריכה חבורה של צעירים, שאין דרך אחרת לתאר אום מלבד המילה-ערסים. ישבו, ירדו על בקבוקי וויסקי, צעקו, התלהמו, הטרידו את שאר האורחים ומה לא...
אם זה היה נגמר בזאת, ניחא. אמנם אין שום סיבה לאשר התנהגות כזו בשטחים ציבוריים, ואמנם אין סיבה שביתי ושאר ילדי האורחים ייאלצו לראות את המחזה, אבל בכל ארגז יש תפוח רקוב, ואפשר להבליג.

אבל, כאמור, זה לא היה הסוף.
זה המשיך בכך שאחד הבחורים השתכר עד כדי כך, שהחל להקיף את הבריכה, כשהוא מקלל, דוחף ללא סיבה את ביתי (כבת השנתיים!!), בועט באחת האורחות,
ואם לא די בזאת- גם עושה את צרכיו בבריכה (ולא, אני לא מדבר על פיפי).

כמובן, שבעקבות האירוע הבריכה נסגרה מוקדם יותר מבדרך כלל וכך מצאנו עצמנו מחפשים אטרקציה אחרת להעביר בה את זמנה.

יצא לנו לראות את צוות האבטחה מנסה לטפל בבחור, ללא הצלחה. וגם ראינו את מנהלת המלון משוחחת איתו, אבל כמובן שלא ממש היה עם מי לדבר.
אנחנו מופתעים ובעיקר מאוכזבים שמקרים כאלה קורים אצלכם ברשת. ומאוכזבים יותר מאוזלת היד ובעיקר מכך שהאורח לא נזרק מהמלון.
אני חייב להודות שאמרנו לעצמנו- "איזה מזל שמחר חוזרים הביתה".
אחרי אמירה כזו, אני בטוח שלא נחזור למלון. למען האמת, ספק אם נחזור לרשת.

אני כותב תלונה זו,בשם משפחתי (ואני מניח שבשם עוד משפחות) כדי שתטפלו בבעיה, מהשורש, כדי שמקרים כאלו לא יישנו.
נשמח לשמוע את תגובתכם.

תודה,
משפחת גרנות

תודה,





עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה