פרטי התלונה

תלונות מרידיאן אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות אלימה מקבט המלון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:

היום 14/08 כמידי שבועיים כבר שביתי מבקרת את אביה שהגיע מחו"ל במלון מרידיאן (באישור שניתן לו מראש עם כניסתו למלון).
למרבה הצער נתקלה ביתי בהתנהגות מחפירה של קב"ט המלון שעבד בשעות הערב שמו בגלוי ניקולאי לא אפשר לה להיכנס למלון לאחר שטענה כי באה לבקר את אביה .
בסופו של דבר כשעלתה לחדרו של אביה הקב"ט ניקולאי הגיע עד החדר בצעקות ובדפיקות חזקות על הדלת, כשהסבירו לו יפה ובנועם כי זה באישור, לא היה מוכן להקשיב ודיבר בצורה מילולית גסה ואלימה ובאותו רגע פנתה ביתי לקבלה ובקבלה נאמר לה "מי זה ניקולאי המשוגע הזה?"
ואני שואלת אם אתם יודעים שהוא משוגע , איך המלון מעסיק אותו ומאשר לו לשאת נשק?
המקרה גרם לאב שהגיע במיוחד מחו"ל לראות את ביתו לעוגמת נפש אחת גדולה ולראות איזו התנהלות מבישה של מלון מרידיאן.
גישתו של הקב"ט הינה לא מקצועית , לא ערכית ואנושית לאורחי המלון .

בשתי מלים בושה גדולה !

אשמח להתייחסותכם לקשה מנשוא שנגרמה לביתי ולאב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מרידיאן אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
נשלח מכתב תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה