פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת חדר "פועלים" במלון 5 כוכבים+ נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.09.10 קבענו להיתארח במלון מגי'ק פאלאס אילת,לאחר נסיעה בת 7 שעות הגענו ודרך קבלת הפנים היתה נעימה עד להופעתנו בחדר בוא אנו הולכים לשהות 3 לילות זוג +2 תינוקות,הפירוט הוא כך: ארון שבור,מקלחת מעובשת בפטריות ומשקוף רקוב ומשליך החוצה גו'קים רבים רבים ובעת שאנו עוברים עינוי ענק כמובן שלבית המלון לא היה מענה המלון היה מלא לאחר שיחתי אם מנהלת יחסי הציבור נאמר שהיא אינה הולכת לאכלס חדר זה בקרוב אבל מאיתנו גבו תשלום על חדר שאינו ראוי לאיכלוס אדם .אני ומשפחתי בסה"כ רצינו לבלות במקום מרשים וברמה טובה שזה אמור להיות טיול השנתי שלנו ולא קיבלנו בתמורה חוויה פשוט נוראית (יש תמונות והכל מתועד )
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את כספי עבור חופשה שלא התקיימה פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק פאלאס. תגובה:
בהמשך לשיחתך עם מנהלת קשרי אורחים במלון, נשלח מכתב נוסף מטעם מנכ"ל המלון, לכתובת ביתך.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה