פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח לקוי במלון מג'ק פלאס אילת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.2.10 התארחנו במלון באילת3 זוגות , במהלך הארוחה נתגלתה שערה בצלחת של אישתי, הפננו את תשומת ליבה של האחראית במקום , שהעבירה למנהל ופנה אלינו ואמר גם הוא יבדוק.
למחרת בבוקר שוב אותו מקרה , שוב שערה באוכל , כמובן אישתי לא אכלה בשום מקרה, ונישארה רעבה במהלך האירוח , בנוסף נתגלתה קליפת ביצה בסלט של אותה ארוחת בוקר לזוג חברים שהתארחו איתנו ,שלחנו מכתב תלונה למלון והדגשנו שאנו אורחים קבועים, ולא קבלנו תשובה.
הרגשנו פגועים ואף מרומים במידה מסוימת , כי לא קבלנו תמורה בעד הכסף ששלמנו כולל ארוחות שלא ממשנו.
לא קבלנו התנצלות או כל יחס אחר
נשמח אם תתטפלו בעניין
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח בחודש פברואר 2010 במלון מג'יק פאלאס . תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה