פרטי התלונה

תלונות מג'יק פאלאס

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר הנוכחי בחרנו להתארח במלון מג'יק פאלאס במהלך חג החנוכה,ישר כשהגענו היה תור ארוך מאוד מאוד לקבלת החדרים,חיכינו יותר משעה בתור ארוך כאורך הגלות,אין ספק - ממש לא נעים לאחר הגעה מדרך ארוכה מהצפון הרחוק-נהריה,היהמתסכל כי העובדה שהמלון אמור לקלוט אורחים רבים,ביחוד בחג,עובדה שהיתה ידועה והיה אפשר למנעה על ידי איוש ביותר מפקידה אחת שלא עמדה בלחץ,לאחר המתנה מייגעת מ2 וחצי הגענו לחדרנו ב-4.באתר המלון מתפארים במלון שפועל בשיטת ה24\7 דבר מטעה ומוטעה מצוין באתר שהבריכה פתוחה עד 12 ושהיא מחוממת,בפועל ב-5 נסגרה,בטענה שחורף,עובדה שלא מצויינת באתר כאמור,ונשאלת השאלה האם החורף באילת משמעותי ומורגש?ואם הבריכה מחוממת אז מה זה רלוונטי,(הבריכה לא היתה בריכה מחוממת)גם בדרך לפני כניסתנו לחדר האוכל היה תור ארוך ולא היה נעים בכלל לעמוד בתור(הרגשה של חדר אוכל בקיבוץ ולא של מלון 5 כוכבים)היה ניתן למנוע זאת בפתיחה שלהמסעדה\חדר אוכל הנוסף שנותר סגור למרות העומס והאורחים הרבים,כשכבר נכנסנו ולא היה שולחן שנערך שוב לאחר עזיבת האורחים הקודמים המלצרית פנתה בזלזול תוך כדי פינוי "מי הכניס אתכם בכלל,עוד לא ערכנו".בערב אחר לילדנו כאבה הבטן וביקשנו מעט נענע לכוס תה בשבילו הופננו לחדר האוכל שם נאמר לנו לגשת לבר,בבר לא רצו לתת בטענה שזה בתשלום,וזה כשיש ערכת תה בחדר וקומקום וביקשנו בסה"כ כמה עלים של נענע,מתחשבנים על דבר כזה כשסוף השבוע הזה עלה לנו קרוב ל4000 ש"ח,ציפיתי ליחס אחר אפשר היה לתת וע"י כך גם להשאיר הרגשה של רצון טוב ואכפתיות מהאורח,במקרה אחר ביקשנו אם אפשר לקבל קצף אמבט נאמר לנו שעוד מעט יביאו לנו לחדר,דבר שלא קרה בכלל,התיאשתי ולא טרחתי לבקש שוב.מקרה נוסף בדף המידע לאורח מצויין שבין 6 ל8 בבוקר ניתן לקבל מגבת,תפוח ומגבת למיטיבי לכת בעודנו מתארגנים ליציאה בני הלך לבקש רק את המים ופקיד הקבלה שהיה עייף וממורמר ממשמרת לילה ענה לבני בגסות שהוא לא ייתן "כי מאיפה לי לדעת שבאמת ההורים שלך מתכוונים לצאת לצעדה?"לסיכום חשבנו להינות מנופש שליו ונעים עם יחס של מלון 5 כוכבים לרגל יום נישואינו העשירי בדיוק באותו סופשבוע שהתארחנו בפועל נחלנו אכזבה קשה... וזאת מבלי להתחשבן שרוב עמדות הפלייסטיישן לא היו תקינות והילדים התאכזבו מהתור בעמדה היחידה שהיתה תקינה.הזמנו 2 חדרים זוג+3 ילדים בפועל קיבלנו שני חדרים זהים עם דלת מקשרת אמנם אבל מיטה זוגית בה אמורים ללון 3 ילדים נראית לי לא נוחה ואף צפופה לכן פנינו לקבלה בבקשה למיטה\ספה מתקפלת,הגיע עובד לאחר זמן מה עם לול,כשבטופס ציינתי שהילדים בן 8 ותאומים בני 9.לבסוף לאחר שהתייאשנו הצמדנו למיטה את השולחן והשידה כדי שמהצפיפות לא ייפלו מהמיטה............חשבנו לנפוש בצורה נעימה ולחגוג את יום נישואינו העשירי בכיף ובהנאה בפועל התאכזבנו נורא...ועוד חשבנו בפברואר לנפוש באחד ממלונות פתאל בים המלח,כל המשפחה לרגל יום הולדתו של אבי -60.כנראה שלא ניקח סיכון באירוע חשוב שכזה...............
עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק פאלאס שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' בנלולו שלום רב,
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס.
תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה