פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעיה בלתי נסבלת לנכה במלון מג'יק סאנרייז נושא התלונה:
סיבוני עידית שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.8.15 הגענו למלון מג'יק סאנרייז באילת לחופשה משפחתית, הזמנו 2 חדרים אחד לנכים ואחד לזוג+ילד. לאחר שוידאנו מול כל הגורמים (איסתא, דינה עמר מנהלת קשרי לקוחות במלון) שהמלון הנ"ל מותאם לנכים עם כיסא גלגלים.
הגענו בצהריים למלון ומאז החל מסע ה"עינויים":
1. החדר שקיבלנו (חדר לנכים) ממוקם במקום רחוק מכל פעילות במלון (בריכה, חדר אוכל, לובי וכו') וזאת למרות שהובטח לנו (איסתא, דינה עמר) כי חדר לנכים הוא חדר קרוב.
2. חניות הנכים המסומנות לכיסא גלגלים אינן תקניות ולא מתאימות לנכה בכיסא גלגלים. החניות צרות ללא השארת רווח לפתיחת הדלת לצורך הוצאת כיסא הגלגלים. הדרך מחניות הנכים למלון היא בעלייה כאשר נכה לא יכול לסחוב את עצמו לכיוון המלון.
3. הדרך למקום העיקרי במלון, מעלית חדר האוכל היא בירידה ועלייה חדה מאוד!, אין סיכוי שנכה בכיסא גלגלים יעלה אותה.
4. בארוחת הצהריים, חדר האוכל היה נראה מוזנח, רצפת חדר האוכל הייתה דביקה והצלחות היו מטונפות.
בסיום ארוחת הצהריים גילינו כי מעלית המלון התקלקלה ולא היה ניתן לרדת מחדר האוכל, לאחר כשעה של פניות לגורמים במלון והבטחות לטיפול בתקלה (טכנאי בדרך) הגיע קב"ט המלון עם פתרון לירידה באמצעות מעלית המשא של חדר האוכל. המעלית הייתה חשוכה ללא תאורה (פחד אלוהים), כשיצאנו ממנה ראינו עשרות ג'וקים בדלת המעלית, המטבח היה מוצף במים, שמן ואוכל על הרצפה, הלכלוך והטינופת היו נראים זוועה עד כדי חוסר רצון להיכנס שוב פעם לחדר האוכל הזה ולהקיא את ארוחת הצהריים שאכלנו.
6. עם הגיענו לארוחת ערב גילינו שמעלית המלון עדיין לא תוקנה למרות הבטחות שתתוקן תוך שעה שעתיים, בנוסף נאמר לנו שהיא תתוקן רק לאחר ארוחת הבוקר שלמחרת.
שוב עברנו מאחד לשני בין עובדי המלון לצורך מציאת פתרון, לאחר כשעה הגענו לבחור בשם רון שהציג את עצמו כממלא מקום מנהל המלון. לאחר שיחה איתו הוא הציע להעלות אותנו שוב במעלית המשא של המלון של חדר האוכל.
סיפרנו לו את שראינו במטבח (ג'וקים וטינופת) ושאין סיכוי שנעבור את זה בשנית.
חשוב לציין כי בדוח שמילא רון נכתב כי מנהל המלון הורה עליו לאסור שימוש לאורחים במעלית המטבח, מעניין למה...
מאחר ולא נמצא פתרון עבורנו דרשנו לעבור למלון אחר.
נתקלנו בוויכוחים, סירוב וזלזול מצד רון. לאחר שעמדנו על שלנו הוא החליט לבדוק לנו את האפשרות של מעבר למלון אחר.

רון הציע את מלון לאונרדו פריוילג' בהבטחה שיינתנו לנו שם 2 חדרים צמודים, אחד חדר לנכים והשני חדר לזוג פלוס ילד ותינוק.
7. הגענו למלון לאונרדו פריוילג' שם החדר הצמוד לחדר נכים לא היה מותאם לזוג פלוס ילד ותינוק וקיבלנו 2 חדרים בקצוות שונים של המלון האחד בקומת קרקע והשני בקומה הגבוהה.
למרבה האירוניה מעלית המלון הייתה מקולקלת ושוב מצאנו את עצמנו באותה סיטואציה.
התקשרנו למלון מג'יק סאנרייז וביקשנו שרון יחזור אלינו וכמובן שהוא לא חזר, בסופו של דבר התפשרנו בגלל השעה המאוחרת 23:00 והבטחה שהמעלית תתוקן לארוחת הבוקר.

לפני שעזבנו את המלון למלון החלופי, רון הבטיח שלמחרת נקבל מהם טלפון כדי לוודא שהכל בסדר וכדי לפצות אותנו על יום החופשה שהפסדנו, עוגמת הנפש והעלבון שעברנו.
כמובן שזה היה שקר כדי להתפטר מאיתנו ונכון להיום 8/9/15 אף אחד לא יצר איתנו קשר לא מטעם המלון ולא מטעם רשת המלונות הענקית פתאל.

עלבון, בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם לחופשה שנהרסה פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה