פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאוד< נושא התלונה:
פרגון אליאור שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון:תלונה על שהייה במלון מגיק סאנרייז קלאב אילת בתאריכים 21-6-12 עד תאריך בהזמנה על שם אליאור פרגון24-6-12


1.בתאריך 20-6-12 התקשרתי למוקד ההזמנות שלכם ושוחחתי עם נציגה בשם גנייפר וביקשתי לברר עלות לגבי מלון מגיק סאנרייז אילת לשלושה אנשים ותינוק בתאריכים שציינתי למעלה היא מסרה לי את המחיר ואני מנגד ביצעתי את ההזמנה ומסרתי כרטיס אשראי לבטחון. כמו כן סוכם כי אני יצטרף למועדון שמיים במלון.


2. ביום ה בשעה 10 לערך הגעתי למלון וציינתי את מספר ההזמנה לאחר שציינתי את מספר ההזמנה טענו כי לא רשומה על שמי הזמנה במלון זה לאחר בדיקה התברר כי בכלל הומן לי מלון בשם גולדן טוליפ פריווליג לאחר שתהקשרתי למוקד המתנתי למעלה משעה על הקו ההמזנה שונתה הגעתי שוב לקבלה המתנתי רבות לאחר ההמתנה הארוכה נמסר לי כי עליי להצטרף למועדון שמיים ואני צריך ליצור קשר עם המוקד שוב עוד פעם התקשרתי שוב המתנתי חצי שעה ושוב שלחו כמה פעמים עש שקיבלנו ועד שהחזרנו לקח כמעט שעתייים לאחר מכן עשינו צק אין למלון כל העניין הנ"ל לקח למעלה מארבע שעות .

3.יש לציין כי לא הגעתי לבד למלון אלא עם אישתי ועם ספק שלי מחו"ל עקב כךש אני עצמאי יש לציין כי הגענו ממלון קיסר ולאחר כל התלאות שעברנו הספק שלי רצה מאוד לחזור למלון קיסר כי שם הכל היה תקיןללא בעיות מיוחדות הוא היה עצבני ולא רגויע וטען שלמלון הזה הוא לא יחזור לעולם.

4. לאחר שקיבלנו כרטיסים לחדר הלכתי עם הבטחון והמזוודות שלנו לקבל את החדר אך החדר היה מלוכלך מאוד ובקומה שנייה וקטן שוב עברנו טלאות שוב שוחחנו עם המוקד של האורחים ושוב החליפו לנו חדר שהגענו לחדא המיוחל לאחר כשש שעות כמעט גם הוא לא היה נקי וגם שם היינו צריכים להמתין שינקו אותו.

5. לאחר שקיבלנו את החדר נקי ומוסדר הספק שלי אמר לי שזה בושה למלון ולרשת וגם אני טוען שאם ככה הרשת שציפיתי ממנה להמון ופיארתי אותה בפני הספק שלי שמלון קיסר הוא מלון נחמד ולאיפה שפנינו מועדות זה רמה אחרת הסתבר שטעיתי ממרכז ההזמנות ועד המלון עצמו הכל היה לקוי לצערי אני מאוד מצטערת שעשיתי את המועדון שמיים ואני לא יחזור לרשת פתאל לעולם לא כך ציפיתי לסייים חופשה ולהגיע למצב שהספק שלי יראה את הצד הלא טוב של נו.

6. יש לציין עובדת בשם חביבה מנהלת ערב במלון היחדיה ששמעה את התלונות שלי וטיפלה בהם במהירות האשםרית זוהי עובדת ראויה לשמה .


7. כמו כן יש לציין כי ביום 22-6-12 הספק שלי נשאר לשמור על הבן שלי ואני והאישה יצאנו לסידור הוא לא אהב את העניין של הציד והרגיש כמו בכלא הוא ניגש לבקש לילד גלידה הנציגה טענה דהוא לא אורח המלון למרות שלבני היה צמיד הוא הראה לה את הצמיד היא לא נתנה לו גלידה בכלל והוא הראה לה את הכרטיב של החדר.

8.שאני חזרתי שמעתי את העניין הזה אני מבין שיש נהלים אבל חייב לגלות גמישות בד בבד שיש לילד צמיד כ מו כן יש לציין כי שאני חזרתי היו חבורה של עשרה נערים ונערות ללא צמידים אדר לקחו מכל הבא ליד במלון שאלתי את הברמנית מדוע הם לוקחים ללא צמידים היא לא ידעה לענותת

יש לציין כי במקום להנות מהחופשה ששילמתי עלייה ממיטב כספי לא נהנתי כלל וכלל.


9. אצפה מכם כרשת לייחס למכתב הנ"ל חשיבות רבה כי אל תשכחו כל אחד הוא השגריר שלכם מהאורח הכי פשוט ועד לבכיר .


10 אשמח לתשובה:אליאור פרג'ון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מאוד פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה