פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח בתנאים גרועים / מגעילים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ- 3 חודשים ילדתי את בני השני ולפני חזרתי לעבודה החלטתי לצאת לחופשה.
ביררתי ומצאתי מלון נחמד באילת שכבר הייתי בו בעבר מכיוון שהיה בי קושי לשלם על החופשה נאלצתי לקחת "הלוואה מקרוב משפחה" והצטרפתי למועדון פתאל קליק כדי להוזיל את עלות הנסיעה סגרתי את החופשה והייתי מרוצה..
עד שהגעתי למלון :
1.שנכנסתי למלון שהיה מפוצץ עד 0 מקום ניגשתי ללובי כדי להחליף לתינוק חיתול מנסיעה הארוכה ונדהמתי לגלות שהלובי נמצא בשיפוצים / צביעה / החלפה
למה לבצע שיפוצים שהמלון בתפוסה המלאה ?? היה לכם את כל החורף לעשות זאת זה מפריע לא נעים וגם מסוכן מאוד לילדים קטנים.
2. שקיבלנו את החדר נכנסתי כמובן שלא היתה בו מיטת תינוק בעלי התקשר לקבלה המתין על הקו יותר מ-20 דקות לבסוף התיאש והלך ללובי לבקש מיטת תינוק שהגיע ללובי אמרו לו שהם לא יכולים לעזור לו שיתקשר מחדר לקבלה הסביר שהוא מתקשר ולא עונים, הפקידה טענה שזה לא יכול להיות.
חזר לחדר התקשר שוב וביקש מיטת תינוק שהמיטה סוף סוף הגיע הסדין היה מלא בעכבישים אתה מצפים שאני ישים תינוק בין 3 חודשים במיטה מלאה עכבישים ???
3.היינו 4 אנשים בחדר והיו רק 2 מגבות גדולות לא מגבות פנים לא רגלים , שוב בעלי התקשר לקבלה ביקש מגבות אמרו שכבר שולחים ואנחנו ממתינים יותר משעה לא הגיע שום מגבת , ואז אני שוב התקשרתי לקבלה "כנראה ששכחו אותכם...אני עכשיו שולחת"
4.נכנסתי להתלקח אני לוקחת מגבת להתנגב ומתוך המגבת יצא לי ערימה של שיער מגולגל פשוט היתי בשוק ונגעלתי לא יכולתי כבר להתנגב (וזה לא קרה רק פעם אחת הדבר חזר על עצמו )
5.קמתי בבוקר לשטוף פנים אני לוקחת מגבת ונדהמת לגלות שהמגבת מלאה נמלים/מרבה רגלים קטנים אני בודקת את כל המגבות וראה שכולם מלאות בכל מיני זוחלים (יש לי גם צילום בוידיאו של זה ) לקחת את כל המגבות הוצאתי אותם מהחדר התקשרתי שוב לקבלה היא אמרה לי "אני מצטערת אני שולחת לך ניקיון יסודי -תתני לי את הנייד לך אני יתקשר אלייך שיסימו"
כמובן שאף אחד לא התקשר אליי חזרתי לחזר אומנם סידרו אותו אבל לא ניקו
אפילו היה לי ליכלוך של התינוק על השמיכה הם רק מתחו את הסדין ולא החליפו אותו - בקיצור ניקיון לא יה שם ובטח שלא יסודי אח"כ הגיע שוב במנקה שאל אם הכל נקי הראתי לא את כל הנמלים שמסתובבות בחדר וטיפסו על הארון איפה שהיו הבקבוקים והאוכל של התינוק , הוא הלך וחזר אחרי רבע שעה עם K300 אמרתי לו שאני לא מסכימה שירסס לי את החדר בגלל שיש לי תינוק קטן שלא יכול לשאוף את הריח אמר בסדר ויצא ,הנמלים שנשארו לטייל בחדר
6.ישבנו בארוחת ערב במלון בעלי אכל סלט פתאום בתוך הסלט יצא לו פלסטיק גדול בעלי קרא לרב מלצרים והראה לו את הפלסטיק הוא כמובן התנצל שאל איזה מס' חדר אנחנו ושהוא יפצה אותנו - וזהו... מאז לא קרה כלום

ניגשתי למנכ"ל וסיפרתי לו את כל האירועים הוא אמר שהוא מטפל בזה באופן אישי שהוא יחזור אליינו עם תשובה - וכמובן שאף אחד לא חזר

כל החופשה שכל כך רציתי הפכה לסיוט נגעלתי לישון בחדר שהיה מלא זבובים, יתושים וכל מיני חרקים לא הרשתי לבני הגדול להסתובב על השטיח מכיון שהיה מלא נמלים
כמו שכבר ציינתי המון היה בתפוסה מלאה ההמתנה לחדר אוכל הייתה ארוכה ומייגעת לכל דבר נאלצתי לחכות בתור היינו נכנסים לחדר אוכל לא היה מקומות לשבת לא היו שולחנות ערוכים ששאלתי מישהו מה קורה נאמר לי שהרבה מלצרים לא הגיעו לעבודה ( למה זה צריך לעניין אותי )
הילד רוצה גלידה בבר אז גלידה יש רק בין 14-17 מה זה השטות הזאת לילד בא עכשיו גלידה ולא בין 14-17

אני שילמתי במיטב כספי לחופשה הזאת ואני רוצה לקבל תמורה הולמת מאוד נחמד שכולם מאוד מצטערים ומתנצלים אבל ההתנצלות לצערי לא עוזרת חזרתי הביתה עם דמעות וחור בכיס .
אני לא יודעת איך המלון מדורג כמלון 5 כוכבים כי אני הרגשתי שהתאכסנתי באכסניה זולה.
אבקש לקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולמשפחתי זה לא הפעם הראשונה שאני מתארחת ברשת פתאל אנו כמעט כל שנה מגיעים לרשת אך הפעם זה הייתה אכזבה !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה