פרטי התלונה

תלונות מג'יק סאנרייז קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה וחוסר טיפול בבעיות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו אשתי אני ושני ילדינו במלון מגיק סאנרייז בתאריך 22/7-26/7.
הזמנו שני חדרים דלוקס צמודים,
הגענו למלון ב13:00. את הסמס עבור החדר הראשון קיבלנו ב 14:45 ואת הסמס לחדר השני ב15:15 למרות שקבלת חדרים עד 15:00 אם אפשרות להקדמה לחבריי מועדון שמיים. אבל זאת הייתה הבעיה הקטנה.
החדרים היו יפים הניקיון בסדר אבל המסדרון בין החדרים היה מלוכלך.
הבעיה הייתה שבאחד החדרים המזגן לא קירר. פנינו לקבלה והגיע טכנאי ומדד את הטמפרטורה היוצאת מהמזגן והבין שיש בעיה. הוא ניסה לפתוח את ברז המים והיה שיפור קל, אך שחזרנו מאוחר יותר לחדר זה כבר לא עבד.
למחרת התקשרנו שוב ובאו שוב לתקן, אבל ללא הצלחה. דיברנו בסביבות 5 בערב עם סיוון מנהלת קשרי אורחים והבטיחה לנו שהנושא יטופל. יותר מאוחר חיפשנו אותה ונאמר לנו שהיא לא במלון.
רק למחרת ביום השלישי סודר המזגן ואת הלילה השלישי עברנו ברוגע אבל למחרת שוב המזגן לא קירר. מכיוון שזה היה הלילה האחרון כבר לא טרחנו אפילו להתקשר.
תוך כדי הבקשות לתיקון נאמר לי ע"י מנהל משמרת בקבלה שהטמפרטורה תקינה והוא היה בחדר ובדק, דבר שהרגיז אותי מאוד כי שני טכנאים שונים שבדקו וראו ואמרו שזה לא תקין.
בגדול ההרגשה שניסו למרוח אותי עד תעבור החופשה ולקוח חדש שפחות רגיש לחום יגיע ולא יתלונן. כמו כן היו בחדר מספר פעמים טכנאים שתיקנו ושינו אבל איש לא טרח לידע אותנו אם הם תיקנו או לא. גם סיוון לא טרחה לחזור אלינו לוודא אם המזגן תקין.
דברים נוספים קטנים שקרו ונתנו הרגשה של מלון שהשרות בו לא חשוב. למשל כחלק מהיותינו חברים במועדון שמיים קיבלנו לחדר בקבוק יין ופירות. היין היה חם וחלק מהפירות רקובים (חבל שלא צילמתי).
הניקיון בלובי היה מזעזע, כיסאות דביקים, כוסות ועוגות על הרצפה ועוד, ואני לא מתכוון אחרי מופע שהילדים יושבים ושופכים מיצים אלא בשעות שהלובי ריק ולפני מופע.
בעשר השנים האחרונות הינן לפחות 15 פעם במלונות פתאל, השנה פעם ראשונה הצטרפתי למועדון שמיים ומה רבה האכזבה. לא נראה לי שאמשיך להגיע לפתאל, זאת לא פעם ראשונה שאני מתאכזב מהרשת, אבל זאת פעם ראשונה שכתבתי ביקורת.
חופשה לא נעימה סוג הנזק :
טיפול בבעיות פתרון נדרש :

מג'יק סאנרייז קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מג'יק סאנרייז קלאב. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה