פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בגולדן טוליפ באילת!! נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
* ביום ההגעה למלון חיכיתי 6 וחצי שעות לחדר!!!!
•במרכז המלון בדיוק לפני הכניסה לחדר האוכל ישנו מין מיני לובי קטן שיושבים בו אנשים ומעשנים למרות החלל הסגור. פניה חוזרת ונשנית לאנשי צוות בבקשה שלא יעשנו שם התקבלה בהתעלמות מוחלטת.
•תקרית המגבות חזרה על עצמה שוב ביום חמישי – הפעם המגבות הגיעו בזמן שיא של 33 דקות כשבינתיים הילדים במקלחת..
•ביום רביעי, 8 לחודש, לא היו כלל ארטיקים במלון בטענה שהמקרר הראשי התקלקל
•כוסות השתיה בחדר האוכל נגמרות במהירות מטורפת. לא היה יום שהגענו לחדר האוכל והיו כוסות (לשתיה חמה או קרה). אם המלון לא מסוגל לעמוד בעומס האורחים שירכוש עוד כוסות!! היו ארוחות שלמות שלא יכולנו לשתות רק בגלל שלא היו כוסות.
•ביום חמישי פנתה אלינו המנקה על מנת לנקות את החדר. ביקשנו ממנה לחזור אחרי שעה אולם עד השעה שתיים עשרה החדר לא נוקה. התקשרנו לשירות לאורח ונענינו ש"שולחים מישהו עכשיו". בשעה שתיים החדר עדיין לא נוקה. התקשרנו שוב ונענינו (שוב) ששולחים מישהו.
•כשפגשנו את המנקה במסדרון קיבלנו ממנה את התשובה ש"מה אתם רוצים? אמרתם לי לחזור עוד שעה יש לי עוד עבודה על הראש".
•בסופו של דבר לא נוקה החדר עד לשעות אחר הצהריים. וגם כשנוקה – שמו לנו מגבת אחת בחדר בלבד.
•בן זוגי החליק בחדר האוכל מאחר והרצפה הייתה חלקה. במקום להתנצל המשפט שהוא שמע מפי אנשי הצוות היה "לא קרה שום דבר אדוני". עם כל הכבוד – זה משפטים שאני אומרת לילדים שלי כשהם נופלים , אבל לא לבן אדם מבוגר ויציב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' עציון שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון. נעשה כמיטב יכולתנו ללמוד מההערות והליקויים שציינת במכתבך כדי להשתפר ולהימנע מלחזור עליהם. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות בשהייתך הבאה במלון: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין יום כיף לזוג ושלושה ילדים באחד ממלונות הרשת. מכתב המאפשר את מימוש ההטבות נשלח אלייך באמצעות הדואר.

גב' עציון, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שנית בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה