פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי שנמשך כל החופשה נושא התלונה:
נתן שלומי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
שירות לקויי שנמשך כל החופשה

בתאריך 3/4/08 היגעתי לחופשה במלון גולדן טוליפ אילת

חדר 334

איך שקבלו אותי השומר בכניסה התחיל לצעוק עליי שאני ירחיק את התיקים מהדלפק הקבלה אין לי מושג למה אבל לדעתי לדבר קצת עם נימוס לא יזיק

בערב חזרתי למלון בסיסות 12 בלילה אחרי טיול מתיח בטיילת השומרת בכניסה שאלה איפה הצמיד "הכל כלול"

אמרתי לה שלא קיבלתי היא אמרה לי להתלוות לקבלה ומשום מה הפקיד של הקבלה טען בעקיפן שאני שקרן וגנב והכי גרוע הוא מרים את הקול עליי כי רשום במחשב שקיבלתי ואני אומר לו שלא קיבלתי אז הוא אמר שבבוקר זה יסודר

מהקבלה הלכתי לבר כדי לשתות משהו הברמן שם אמר שלא מגיע לי כי אין לי צמיד הכל כלול חזרתי לפקיד הקבלה אמרתי לו שלא נותנים לי לשתות הוא אמר אין מה לעשות טוב שהקבט של המלון היה הוא דיבר עם הברמן שיביא לי שתייה

למחרת הגב נעמי מנכלית המלון והסגנית הגב כרמית היו בחדר שלי וראו כמה שהוא מלוכלך ואגב דיווחתי כמה פעמים על בעייה בשירותים אי נקיון החדר ומשום מה לא סידרו את זה והיא אמרה שהיא מצטערת על כל מה שקרה ושהיא לא "תשכח אותי"

הגב נעמי בחרה להשתיק את הפרשה עם פיצוי של ארוחת ערב במוצאי שבת ומשום מה מספר החדר לא היה רשום ברשימות האורחים

אבקש לקבל פיצוי הולם כי אני שלמתי הרבה כסף על הנופש הזה ולא קיבלתי את התמורה הדרושה

אני מקווה שהפיצוי יהיה הולם ולא הנחה של 25% כי הנופש שלי נהרס

בתודה שלומי נתן party02.tk

העתקים:

מנכ"ל החברה: דוד פתאל
מנכ"ל מלונות הרשת: גדי פריבר
סמנכ"ל שיווק ומכירות: ענת סטריק - דהאן
סמנכ"ל משאבי אנוש: שמעון לוי
סמנכ"ל כספים: שחר עקה
מנהלת תקשורת שיווקית: שרי רכס
יחסי ציבור ודוברות: שלמור תקשורת בע"מ
מנהלת פניות אורחים: אתי בן נפתלי
מנהל מכירות אזור אילת וטבריה: אסף בן דב





עוגמת נפש סוג הנזק :
פצויי של סוף שבוע או לחלופין לתת זיכוי על הנופש פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר נתן שלום רב,

ראשית הרשה לי לשוב ולהתנצל על אי הנעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת.

מתוך כוונה לתת את מלוא השירות, נבחנה פנייתך הראשונית במלוא תשומת הלב וכמובטח במכתבי, כל הערותייך הועברו לטיפול הנהלת המלון.

עם זאת, מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, בדקתי פנייתך בשנית עם מנכ"ל מלון גולדן טוליפ קלאב אילת, הגב' נעמי עמית.
תגובה:
לאחר בדיקה זו, נשמח להעניק לך כחוויה מתקנת, אירוח חוזר בן שני לילות חינם במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. ההזמנה הינה לזוג על בסיס הכל כלול בחדר מסוג טוליפ עם מרפסת. מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך בתאריך 29 באפריל 2008 באמצעות הדואר.

מר נתן, אני מודה לך על פנייתך ומקווה לראותך שוב במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע ורגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה