אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
מר נתן שלום רב,
ראשית הרשה לי לשוב ולהתנצל על אי הנעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת.
מתוך כוונה לתת את מלוא השירות, נבחנה פנייתך הראשונית במלוא תשומת הלב וכמובטח במכתבי, כל הערותייך הועברו לטיפול הנהלת המלון.
עם זאת, מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, בדקתי פנייתך בשנית עם מנכ"ל מלון גולדן טוליפ קלאב אילת, הגב' נעמי עמית.
|
תגובה: |
לאחר בדיקה זו, נשמח להעניק לך כחוויה מתקנת, אירוח חוזר בן שני לילות חינם במלון גולדן טוליפ קלאב אילת. ההזמנה הינה לזוג על בסיס הכל כלול בחדר מסוג טוליפ עם מרפסת. מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך בתאריך 29 באפריל 2008 באמצעות הדואר.
מר נתן, אני מודה לך על פנייתך ומקווה לראותך שוב במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע ורגע של שהות. |
פתרון: |
|
|