פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות המלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
חדר 136

שלום ,
בתאריך 26/06 הגענו למלון וקיבלו את החדר במיידי למרות שהשעה היתה רק 12:00 ולא 15:00 כפי שצויין חשבנו שהתחלו ברגל ימין וכך גם החופשה למרות שמהר מאוד הבנו שטעינו .
כשהגענו לחדר 136 שהוא החדר שנמצא בדיוק במעבר ללא דשא ( כמו שהובטח בטלפון בזמן השדרוג ) למלון הגענו דרך נפשונית אשר התשלום שעלי לשלם הוא רק 110 ש"ח לאדם לילה לחדר זוגי כלומור 220 ש"ח לילה לי ולבעלי כפול שני לילות אך בחרתי לשדרג את החדר עם דשה ומרפסת בגלל הילדה שלנו ( בת השנה) קיבלנו מרפסת אך הדשא לא היה בצמוד לחדר כך שהתשלום ששלמנו עבור השידרוג סה"כ 680 ש"ח היה לשווא.
כשפני לטבאת ( נציג בקבלה ) נאמר לי שכל החדרים תפוסים למרות שמספר חדרים ליידנו עדיין לא סיימו לנקות את החדר לאורחים הבאים .

היחס היה מאוד לא נעים ובהמשך החופשה כשתידדנו עם אורחים נוספים הם קיבלו שדרוג של החדר ללא תוספת תשלום עם קצת צעקות .
עצוב שכך זה מתנהל !
כשהגענו לחדר אוכל ביקשנו לקבל גרבר לילדה אך נאמר לנו ע"י אחד המלצרים שהגרבר נגבר בעוד ש10 דק לאחר מכן קיבלו שולחן ליידינו גרבר. התלנו היא לא על זה שלא קיבלנו גרבר לילדה כי זה לא רשום שמגיע אבל למה לעשות אפליה בין האורחים ?!?
ביום העזיבה בחרנו לאכול צהריים במקום יום ההגעה היות ואנו שומרים שבת ויוצאים מאוחר ולא יהייה מאיפה לקנות אוכל . ומשום מה לא רצו לתת לנו להכנס לחדר אוכל כי היה רשום להם שאכלנו ביום חמישי מה שלא היה ולא נברא מראש בקבלה ציינו במפי טבאת שאנחנו לא רוצים א.צהרים ביום חמישי , הם דיברו אלינו בכניסה לחדר אוכל כמו לגנבים ושקרנים ממש מביך לא ידעתע איפה לכבור את עצמי ולאחר שבדקו את הנושא והבינו שמדובר בטעות הכניסו אותנו לידר אוכל אך מרוב הבושה לא אכלנו כלום ויצאנו אחרי 5 דק.
כמו כן כשחזרנו לחדר לנוח לפני הנסיעה דפק אצלנו בחדר בקבט בטענה שאנחנו צריכים לעזוב את החדר ב14:00 הוסבר שאנחנו שומריי שבת ולא נוכל לעזוב את המלון לפני יציאת שבת והם דרשו מאיתנו 150 ש"ח נוספים על עזיבה מאוחרת . לא הייתי מוכנה לשלם נגשתי לקבלת לבחורה בשם שרון שלאחר ויכוח הסכימה להשיאר לנו את החדר השעה 17:00 ולהביר את החפצים לשמירת חפצים . למרות שציינתי בפניה שאדיב אחראי וטבאת מודעים לעזיבה מאוחרת .
חשוב לי לציין כי אני מאוד אוהבת את פתאל וניתן ליראת ע"פ ת.ז שלי שאני מבקרת הרבה במלנות הרשת מטבריה ים המלח ועד אילת ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה וחבל
כמו כן זה היה יום הנישואין שלי ושל בעלי שאותו בחרנו לחגג ברשת מלונות פתאל.
אבקש לקבל התיחסות לנושא.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על השדרוג ועל היחס המשפיל בחדר אוכל פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת שם ותפקיד:
גב' ציוני שלום רב,

הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.

בבדיקת הערתך בנושא החדר, נמצא כי שובצת לחדר התואם את הזמנתך. ככלל, שדרוג חדר מחייב בתוספת תשלום ואני מצרה על התנהלות אורחים, ממנה הסקת כי המלון פועל אחרת.
לצערי, בהזמנתך לא צוין כי תתארחו בהרכב של זוג ותינוק (אלא זוג בלבד) ועל כן לא הוצע לבתך מראש מזון מתאים.

המתואר בפנייתך אודות התנהלות עובדי חדר האוכל, אינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה במלונותינו ועל כך אנא קבלי את התנצלותנו הכנה.

פנייתך על כל הערותיה הועברה להנהלת המלון לצורך בדיקה, לימוד והפקת לקחים מול המנהלים הרלוונטיים במלון. נשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון להעניק לך את מלוא השירות נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין יום כיף לזוג וילדה באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.

מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר.

גב' ציוני, נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע ורגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה