אתי בן נפתלי - מנהלת |
שם ותפקיד: |
גב' ציוני שלום רב,
הנדון: פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל
אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.
צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון גולדן טוליפ קלאב אילת ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך במהלך שהותך בו.
בבדיקת הערתך בנושא החדר, נמצא כי שובצת לחדר התואם את הזמנתך. ככלל, שדרוג חדר מחייב בתוספת תשלום ואני מצרה על התנהלות אורחים, ממנה הסקת כי המלון פועל אחרת.
לצערי, בהזמנתך לא צוין כי תתארחו בהרכב של זוג ותינוק (אלא זוג בלבד) ועל כן לא הוצע לבתך מראש מזון מתאים.
המתואר בפנייתך אודות התנהלות עובדי חדר האוכל, אינו תואם את רמת השירות הגבוהה הנהוגה במלונותינו ועל כך אנא קבלי את התנצלותנו הכנה.
פנייתך על כל הערותיה הועברה להנהלת המלון לצורך בדיקה, לימוד והפקת לקחים מול המנהלים הרלוונטיים במלון. נשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.
|
תגובה: |
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון להעניק לך את מלוא השירות נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, הגב' אושרת אלגד, בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין יום כיף לזוג וילדה באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.
מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר.
גב' ציוני, נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע ורגע של שהות. |
פתרון: |
|
|