פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה מי מלון למלון נושא התלונה:
יאיר רותם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון ביום שישי ה19 לספטבר כאשר באנו למלון אמרו לנו שהמלון מלא והעבירו אותנו למלון מגיק פלאס. קיבלו את החדרים ב 5 ,מה שאני ציפנו ומה שאנו קיבלנו היה שונה לחלוטין.
אני לא מתלוננת על העברה אני מתלונות על החוצפה של לומר לבן אדם יש לנו מקום ולאחר שאנו מגעים ומשלמים מונית אומרים לנו המקום מלא.
זאת לא פעם ראשונה שזה קורה. אני מבקשת שלחברת התירות אילות לא תיתנו יותר להזמין משם מלונות זאת הבפעם השני ברציפות שהחברה עושה לנו זאת ויש חוצפה אנו לא שילמנו על מוניות סתם העברה של מקום למקום, זה עוד להוציא מי בן אדם כסף כי במגק פאלס קיבלו רק 3 ארוחות ואיפה כל השאר?
אני מקווה מאוד לקבל תגובה לבעיה זאת ואני מבקשת לא לתת לחברת התירות אילות יותר מלונות כי הם בפעם השני כבר שזה קרה!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי הגון וכנות הוא יושר הכי חשוב פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר רותם שלום רב,

אני מודה לך על כי בחרת להתארח במלונות רשת פתאל ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את הנושא אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה במהלך שהותך זו.

צר היה לי לשמוע כי בשל תפוסות מלון גולדן טוליפ קלאב אילת הועברת למלון מג'יק פאלאס ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך בשל מעבר זה.

תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לתת את מלוא השרות, נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ קלאב אילת או לחילופין במלון מגי'ק פאלאס אילת או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים). מימוש יום כיף לא יתבצע בחגים.

מר רותם, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה