פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתשובתכם חופשה של סיוט נושא התלונה:
אלימלך גלית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מבצע חירם 17 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם שוב בעקבות התשובה והפיצו הלא הוגן שקיבלנו שזה ממש לא נרא ונשמעה לי שאחרי כל הסיטו שעברנו במלון הזה וההמתנה שלנו מחוץ לחדר כל פעם עד שהגיעו לסדר את החדר במיוחד בחום הכבד שהיה בסוף שבוע הזה ולא מספיק שכל הפעמים שסידרו לנו את הבעיה לא סידרו אותה למעשה ובגלל זה נאלצנו להיות מחוץ לחדר אחרי שפעם האחרונה נאמר שיש באמת בעיה במפתח וקיבלנו מפתח רגיל שזה היה כבר היום האחרון שנאלצנו לחזור מוקדם יותר הביתה לא לשמו את השבת ובכלל שזה היה יום ההולדת שלי אז בבקשה נא התיחסו לתלונה ברצינות יותר במידה ולא נאלץ לפנות לגורמים שיתפלו בזה . תודה רבה גלית
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
נא קבלי בשנית התנצלותנו הכנה על אי הנעימות שנגרמה לך ולבני משפחתך במהלך שהותכם במלון גולדן טוליפ קלאב אילת.

הריני להבטיחך כי פנייתך נבחנה במלוא תשומת הלב, לרבות בעניין גודל ומהות ההטבה שהוענקה.

תגובה:
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, נבדקה פנייתך בשנית בהנהלת הרשת. לאחר בדיקה זו, נמצא כי הטיפול הינו הולם ונשמח אם תבחרי לממש אחת מההטבות שהוצעו.

גב' אלימלך, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה