פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי למלון לחופשת חג השבועות החדר הראשון במלון התיקרה היתה מקולפת ומתפרקת צילמתי והלכתי לקבלה במהרה נתנו לי חדר אחר מאחר והבעיה היתה ידועה הגעתי לחדר השני כאשר שם במקלחת יש רטיבות על פני כל התיקרה! האם זה זה תקין מבחינה רפואית? שוב החליפו לי חדר! בחדר החדש המנעול אינו תקין ולא ניתן לסגור את החדר מבפנים! איך אפשר להנות בחופשה שכזו? בקבלה העובדים אינם נחמדים וניראה שקיבלנו את החדר במתנה או תרומה ולא שילמנו עליו במיטב כספינו פשוט ביזיון אני לא מבינה איך חברה כמו פתאל מרשה לעצמה להתנהג ככה ללקוחות
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג'. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה