|
|
|
|
|
|
המשך לתלונה הקודמת שלי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר כל הפגעים בחדרים קבעתי פגישה עם אחראית קשרי אורחים שבשיחה היתה מאוד נחמדה וחייכנית והבטיחה לשנות את ההרגשה הלא נעימה שקיבלנו במלון, אמרה "חובת ההוכחה עלי" יומיים חיכינו שתהיה הוכחה כלשהי מלבד לנקוב בשמי בחדר אוכל ולומר לי בוק טוב בבריכה לא ראיתי שום הוכחה שניתן להנות מהמלון יותר מזה השהות שלנו רק הלכה והתדרדרה מנעול החדר לא נסגר ובבוקר כנסו הנמקים לחדר, המצעים שהולחפו היו קרועים, לכן החלטנו לעזוב את המלון ביום א' בצהריים כאשר היינו אמורים להישאר לילה נוסף במלון פשוט לא יכלנו יותר להיות במלון. כאשר הגענו לקבלה נשאלנו ע"י פקיד הקבלה האם נהננו ענינו לו שממש לא ואם ישים לב אנחנו עוזבים לילה לפני. חוץ מ- אוקיי נסיעה טובה לא נאמר כלום. יכול להיות שכל הצוות לא באמת מתעניין בדעת הלקוח ? אז למה אתם מבקשים דיעה?
אף פעם לא התלוננתי על שום שירות גם אם היה גרוע ביותר זוהי פעם ראשונה מאחר והשהות במלון הרסה לנו את כל רוח החג והנופש. בן זוגי הוא איש קבע וההרגשה היחידה שממנה יצאנו מהמלון היא שלא התייחסו אלינו ברצינות בגלל שבאנו מנופש צה"ל או בגלל היותנו זוג צעיר.
אין מילים לתאר את האכזבה ואף לא ניתן לסווג את הנזק האם כלכלי?עגמת נפש?עלבון?בזבוז משאבים? פשוט אכזבה אחת גדולה!!
|
|
|
|
|
|
|
|
גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך שוב על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ פריוילג'. |
תגובה: |
כאמור בפניה מס' 75240, מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. |
פתרון: |
|
|
|