פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וזילזול ומפגעים רבים נושא התלונה:
ציבוטרו פסח שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו אני ופשפחתי במלון שתי חדרים, התקבלנו בצורה קרירה ובלי חיוך עוד בקבלה ביקשתי לקבל את החדר ואמרו שיש להם זמן עד 3 בצהריים, חיכיתי, קיבלתי ס.מ.ס לקבל את החדרים בפועל חדר אחד היה מוכן נאלצנו לשהות בחדר אחד כ- 3 שעות, ביקשתי עזרה עם עגלת המזוודות ומסרו לי שהשירות עד למעלית משם לבד לחדר שהינו בחדר 426 ו 427 , היינו צרכים לעבור במזדרון ארוך ללא מיזוג כשאנו עם המזוודות וילדים קטנים , ביום השני לשהות ירדתי יחד עם בני במדרגות והחלקתי בקרמיקה שבורה הנמצאת במעברום שבין קומה 3 ל 4, בנוסף נפלתי על הילד שספג מכה בראשו ואני קיבלתי מכה יבשה מה שנקרה בברך ובזרוע יד שמאל, דיווחתי לשרתים במקום ללא תגובה, חדר האוכל צפוף לעובדים ולנופשים ילד קטן מעלי כשאכלנו זרק בובת פלסטיק קטנה מהחדר שלו לחדר האוכל אין סככה מעל, כוסות לא נקיים וסכום כנ"ל, אין חנייה מוסדרת במלון וכול יציאה מהמלון ובחזרה לחנייה ע,פ בסיס של מקום פנוי נאלצתי לחנות מימול המלון ולשלם לעיריית אילת , מגבות בבריכה בצימצום חסר תמיד, ישיבה בלובי המלון עם חברים לוותה בסגירת החשמל, בקיצור איפה שלא היינו במלון הייתה תקלה, נקודה אחת ראוייה לציון חיובי היא צוות הבידור ומנהלת צוות הבידור הגברת סאסי, מתכוון לתבוע מהם פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה למשפחתי. למלון קוראים היום רויאל טוליפ.

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה