פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אביכזר פנינה ושרון שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.7.12 ועד 5.7.12 התארחנו אני בעלי ושני ילדיי במלון גולדן טוליפ פרימליג' אילת בחדרים 6223-6224. ביום השלישי המנקים של החדר לקחו שקית גדולה שחורה שבה הילדים שמו את הבגדים לכביסה. דיווחתי מיד לקבלה והם רשמו את תיאור הבגדים שהיו בשקית גופיות ומכנסיים קצרים של אדידס ועוד 2 חליפות של אדידס שקניתי לילדים בשווי 300 ש"ח כל חליפה!!! הם אמרו שיבדקו ויחזרו אליי.... לא חזרו. ובכל פעם ששאלתי אם מצאו את השקית הם שוב כתבו את התיאור ושוב אמרו שיחזרו. עד יום העזיבה לא ייצרו עימי קשר. דיברתי עם סמנכ"ל המלון אך מה שהיה לו להגיד לנו זה שהם הפכו את כל פחי הזבל ולא מצאו!!!! כך בהינף יד חיפפו אותנו ועוד מבלי להתנצל!!! ילדיי מאוד מאוכזבים ובצדק! אם יחס שכזה מה עליי לעושות??? לפחד להשאיר חפצים במלון??? המחיר של הבגדים שנלקחו לידיי נזרק בהינף יד? אני מאוד מאוכזבת ומבקשת מרשת פתאל לטפל בנושא בחומרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה