פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופ"ש שהפך לסיוט נושא התלונה:
דהן אורית שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי דהן אורית, בתאריך 16/08/12 הגעתי למלון גולדן טוליפ פריויליג' לסופ"ש עם 2 ילדיי. הגענו למלון שכמובן היה עמוס כמו בשוק. הפנמתי והבנתי עזיבות קבלות הכול בסדר, מנסה לעכל לאן הגעתי. לאחר זמן מה היות והייתי המומה מסגנון האוכלוסיה המזעזע, וכל שרציתי הוא לברוח משם, ניהלתי משא ומתן עם עידן בחור נחמד בקבלה שאמר כי ייתן לי חדר טוב על מנת שאוכל להתמקם ולהירגע (מלון צ'ילאאוט לא)? קיבלתי את החדר, צמוד קרקע 2109 . נכנסתי לחדר שחררתי את ילדיי שיהנו פתחתי את מרפסת החדר על מנת לאווררו מעט ולהתחיל להרגיש את החופש. התחלתי לסדר את הבגדים מהמזוודה לתוך הארון, בנחת, שהיתה רגעית לחלוטין!!!! בעודי מתכופפת להרים את הבגדים מתוך המזוודה, הגיח "אורח" לא צפוי!!! עכבר!!! כן עכבר!!!! שרץ בין רגליי. מיותר לציין כי ההיסטריה היתה בעיצומה, הבכי היה בלתי נשלט! רצתי מיד לקבלה, בוכה ומתוחה ורועדת. ראיתי את עידן ואמרתי לו שיש עכבר בחדרי ואני מבקשת נחרצות לעזוב את המלון. עידן בדק ברויאל ריזורט שנמצא ממש ליד, ושם כמובן שלא היו מקומות. עידן נתן לי חדר אחר והבטיח שאפוצה בהתאם. מנהל הקבלה קובי וכולם ידעו על התקרית האיומה הזו. קובי נתן לי שני כרטיסים לעיר המלכים שכמובן לא מומשו מפאת חוסר זמן ועזיבה בשעת טיסה מוקדמת. ולכן השבתי את הכרטיסים. במקומם קיבלתי ארוחת צהריים ביום העזיבה. הייתכן? הייתכן שכך הסתיימה חופשתי? אוסיף ואומר שבילינו בבריכת רויאל ריזורט כל החופשה, לרגע לא שהינו בפריויליג' מלבד שינה וארוחה עקב כך שלא היה ברשותי כסף נוסף כדי לעבור לחלוטין למלון אחר. שוחחתי עם סוכנת הנסיעות שלי מ"ארנון פז תיירות" ואילת היתה עמוסה בסופ"ש זה. אהיה ישירה ואומר כי לדעתי ולדעת רבים הנכם אחראים לכך שאפוצה בהתאם. ולא, לא באחוזי הנחה עבור חופשה נוספת אלא לחוויה מתקנת במלוא מובן המילה. באם לא אפוצה בהתאם אפנה לתקשורת, פייסבוק, ולכל רשתות המדיה ואדאג כי עניין זה לא יעבור לסדר היום!!!!
עכבר בחדר במלון? לא נשמע דבר כזה! אבקשכם לטפל בעניין זה במיידית וליצור עימי קשר בלא המתנה בעניין.
עכבר בחדר סוג הנזק :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה