פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ אילת

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מלון לאונרדו קלאב באילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל, התארחנו כל המשפחה בבית המלון זוג +2
, בתחילה קבלנו חדרים על מגבות משומשות ומלוכלכות, בקשה להחליף חדרים נענתה רק בשעות הלילה ולחדרים ללא דלת מקשרת ( שעה 23:00 ) לערך עברנו חדרים , בלילה רעש עצום מהבריכה ללא יכולת לישון, למחרת במקלחות מים חומים משעה 19:00 לערך עד למחרת פתרו אותנו בזה שאין מה לעשות צריך להזרים מים - אנחנו לא התקלחנו, בקשנו לעבור מלון שלחו אותנו בלילה למלון אחר שם הוצעו לנו שני חדרים בשתי קומות שונות האים כך ניתן לשהות בנופש עם ילדים??, אנשי צוות מבצעים את תפקידם ללא מדים מפסקים ורצפה מלוכלכת ולא רק בחדרים, ישנם צילומים של החדר,,,התייחסות הצוות במקרה הטוב לאחר שעות ארוכות כולל מנהלת הקבלה או אשת קשרי לקוחות של המלון בקיצור זו לא הייתה חופשה....
ועלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם ולא מזלזל פתרון נדרש :

גולדן טוליפ אילת שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשתית שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה