פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בנופשים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 24-26 לאוגוסט "נפשנו" במלון מרידיאן זוג +שני ילדים.
החופשה התחילה בכך שנכנסנו לחדר ושטיח לא היה שאוב ומלא שברי זכוכית, ומיטת הילדים לא היתה פתוחה.
טלפון ראשון למשק בית- בקשה לשאוב את החדר ולטפל בנושא המיטה.
ולדאוג שהחדר יהיה ערוך לארבעה ולא לשניים.
ירדנו לבריכה, חזרנו-החדר היה שאוב אך המיטה לא סודרה ולא אורגן חדר ל4 , עוד טלפון המיטה סודרה אך לא היו כרים, לא שמיכות ולא 4 מגבות אלא 2.
שוב טלפון שוב בקשה לארגן את החדר, לאחר הטלפון מביאים רק מגבות, שוב טלפון- בבקשה כרים רוצים לישון... בקיצור כל אותו אחר צהרים-ערב הייתי עסוקה בלהתקשר ולבקש מה שהיה ברור מבחינתי מראש - ציוד לארבעה אנשים.
הרגשנו זלזול מצד המלון . כמה צריך לרדוף אחרי דברים שהם אמורים היו להיות ? הרי ההזמנה היתה לארבעה אנשים מראש.

לילה - הלכנו לישון הילדים טענו שהמיטה אינה נוחה, ואכן ילדים בני 6 שכבו על ה"מיטה" המזרון שקע, והכי נורא מה שהתגלה בעיננו שהסדין ירד מהמיטה. ה"מזרון היה מפורר כולו, מצב קטסטרופלי(צילמנו את המזרון). אני חייבת להודות שנגעלתי ולא הסכמתי שהילדים ישנו על הדבר המזעזע הזה, ואת הלילות הבאים הילדים בילו איתנו במיטה. ממש נופש מרווח .
גם למחרת, שוב היו רק שתי מגבות, שוב הייתי צריכה להתקשר לבקש, מתיש ביותר.
את תלונותי העלתי בפני מנהל קשרי אורחים וביקשתי שיעלה לראות את הביזיון שנקרא מיטה אך עד היום אני לא קיבלתי מענה לתלונותי.
כחולת פסוריאזיס לצערי אני מבלה הרבה במלונות ים המלח.מעולם לא חשתי ביחס כה מזלזל וחוסר אכפתיות לנופשים. אנו חשים עוגמת נפש רבה וכי לא קיבלנו את התמורה לחופשה.
לא מקובל עלינו כזה זלזול בנופשים, לתת לילדים לישון על מזרן מתפורר ומעופש, לא לדאוג לארגון מוקדם של חדר כולל מחדלים איומים בניקיון החדר( שטיח לא שאוב, מרפסת מטונפת,ובחדר אוכל צלחות מלוכלכות, כיסאות מטונפים ועוד.)
אשמח לקבל התיחסות מהמלון על הזלזול בנופשים.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
מר אילן דיין, מנהל קש שם ותפקיד:
גברת פרידמן שלום רב,

אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.

כמערכת השואפת למצוינות, נתינת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
תגובה:
אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלוננו וכאות לרצוננו הטוב אשמח להעניק יום כיף זוגי הכולל ארוחת בוקר וצהריים, כניסה לספא ולבריכות המלון וקפה ועוגה.

נשמח לראותכם בין אורחינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה