פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יחס,זילזול,עוגמת נפש, אכזבה,ביזיון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני חייל בצבא הגנה לישראל,חסכתי רבות ומקורות כדי לנפוש ולשמוח(עם חברי) אך אכזבה!מההתחלה היו בעיות :בכניסתי לחדר ראינו היגיינה נשית נמצאה בחדר בזמן כניסתנו,הייתה הצפה בחדר,הכספת מקולקלת (טרטור ואי יחס לגבי זה),בשעת עזרה אין למי לפנות!!העברת חדר נוצרה ללא עזרה וחיכינו לכך שעות,יחס מזלזל של עובדי הקבלה לנופשים,אי התאמה בין רישומנו לבית מלון לחדרי האוכל,הבטחות לשווא-כגון:בקבוק יין כפיצוי על ההמתנה בחדר אוכל..,אי יחס מהמלצרים(5 שעות חיכנו לפותחן יין+כוסות שבסופו של דבר הם הגיעו עד לחדר שלנו ב3 בלילה משום שנזכרו לתת לנו את זה),
ביזבוז כסף,וזמן לשווא ...
הרגשתי לסיום:הגעתי לנופש בכדי להנות אך לא נהנתי והרגשתי השפלה וביזיון...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או לחילופין פיצוי חופשתי אצלכם!!!! פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה