פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"נופש באתר בנייה" - מלון מרידיאן ים המלח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנתי נופש דרך מוקד שירות הלקוחות של פתאל למלון מרידיאן ים המלח, בהזמנתי הודיעה לי הפקידה כי במלון מתבצע שיפוץ חלקי בספא, דבר שלא אמור לפגוע בנופש, שאלתי האם החדר כושר פעיל והיא השיבה בחיוב. לתדהמתנו בהגיענו לחדר כושר נוכחנו לראות כי בכל חדר כושר פזורים כבלי חשמל גלויים(סכנה בפני עצמה,במיוחד כאשר יורדים ממכשיר ריצה ויש סחרחורת, סבירות גבוהה למעוד מהכבלים) , המזגן לא עובד ואת מקומו מחליף וינטלטור שמרעיש יותר מאשר מאוורר, הבלגנו על כך, אך למחרת הגיעו מים עד נפש, גם המאוורר לא עבד ובנוסף בשל השיפוץ כל הספא היה פתוח ופרוץ לרוחות הקרות שנשבו לתוך הספא וגרמו לבהלה גדולה כאשר בעלי התאמן והדלת התנפצה בספא. כמו כן ריח חזק מאד וחריף של צבע היה בספא מצב שגרם לסחרחורות נוראיות כאשר רצנו על המכשיר. ביקשתי לשוחח עם המנכ"ל אך נתקלתי בסירוב עיקש של מנהלת קשרי לקוחות סיסי, שהתנהגה בצורה מחפירה ולא נעימה והשיבה לי תשובה סתמית ומזלזלת.
חדר כושר עבורנו הוא דבר מהותי וחשוב , הננו מתאמנים מידי יום ועל כן בהזמנתי היה חשוב לי לדעת האם חדר הכושר פעיל, אלמא הייתי מודעת למצב לא הייתי מזמינה נופש במלון. הנני נופשת במלון זה לעיתים תכופות ונהנת מן השהות. לצערי הפעם התאכזבנו מאד מהנופש. לציין כי בסיום השיחה עם הגב' סיסי שיגרתי תלונה במייל למנכ"ל הרשת אך זה לא השיב לתלונתי (כמו כן סיסי לקחה את הפלאפון שלי למקרה ש"המנכ"ל יתפנה לתלונתי"). אני חושבת כי מן הראוי למלון אשר מכבד עצמו בעת שיפוץ יש לסגור את המלון או לפחות את הספא ולא להטעות את הציבור, הספא נראה כמו אתר בנייה לכל דבר, מסוכן ומאיים. כולי תקווה כי הפעם אכן תתייחסו לתלונתי ותחזרו אלי עם תשובה הוגנת ומספקת
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' דאבוש שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך ועבור בני משפחתך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון מרידיאן ים המלח ועל אי הנוחות שנגרמה לך בעקבות האירוע המצער בספא המלון שפגמה בהנאתך מחדר הכושר.

עודכנתי כי מנהלת קשרי אורחים - הגב' סיסי עובדיה, נפגשה עימך במהלך שהותך במלון. ההערות והליקויים עליהם הצבעת, נלקחו לתשומת לב כנדרש והועברו לטיפול מיידי של מנהלת הספא. נציין כי מאז האירוע, פועלת הנהלת המלון במלוא המרץ, להחזרת הספא לפעילות סדירה.

תגובה:
כאות לרצוננו הטוב נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים בשהותך הבאה במלון מרידיאן ים המלח או לחילופין יום כיף לזוג באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים).

מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר.

גב' דאבוש, אני מקווה לראותך שוב בין אורחינו בעתיד. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות הניתן לאורחינו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה