פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ניקיון בחדרים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית כל ברצוני לציין כי האוכל במלון והשירות בו היו ממש טובים ועמדו בציפיות של מלון ברמה זו. אולם, ברצוני להביע את אכזבתי הגדולה מרמת הניקיון בחדרי המלון.

הגעתי למלון עם בן זוגי ביום שישי בשעה 3 אחר הצהריים בערך, וזאת לאחר 3 שעות של נסיעה ממקום מגורינו. הגענו למלון עייפים וחיכינו רק לשים את התיקים וללכת לנוח לאחר הנסיעה הארוכה. כשקיבלנו את החדר נדהמנו לגלות כי הוא מלוכלך, היו שערות באמבטיה, הכוסות היו מלוכלכות באודם ועל השטיח נשארו פירורים. העובד שהביא לנו את התיקים ראה זאת במו עיניו ודאג להעביר אותנו לחדר אחר אבל גם הוא לא עמד בציפיות. גם בו היו קבוצות של שערות באמבטיה, השולחן היה דביק, היו סימנים של כפות ידיים על כל אורך החלון וגם בו השטיח היה מלוכלך. נאלצנו לחכות למנקה שיגיע לנקות את החדר מחדש, מה שעיכב עבורנו את המנוחה ואת החופשה שלה כל כך ייחלנו.
הגענו למלון בעקבות המלצתו של אחי, אך לצערי אני לא אמליץ על המלון הזה, למרות כל המעלות שלו וזאת בשל העובדה שלדעתי, מלון ברמה של 5 כוכבים דה-לוקס, צריך להיות בעל רמה גבוהה של הגיינה בחדרים על מנת להשרות על אורחיו תחושה נעימה.

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אנו מודים לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להביא לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות אשר נגרמה לך בעת שהותך בו. המתואר בפנייתך אודות ניקיון החדרים אינו תואם את רמת השירות הגבוהה אליה אנו שואפים בכלל רשת מלונות פתאל ובמלון מרידיאן ים המלח בפרט ועל כך, נא קבלי את התנצלותנו הכנה.

אנו מייחסים חשיבות רבה להערות אורחינו וכחלק מהתייחסות זו הועברו כל הערותייך לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

תגובה:
כאות לרצוננו הטוב ומתוך רצון לתת את מיטב השירות נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות: 25% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהל קשרי אורחים, מר יובל המר, בשהותך הבאה במלון מרידיאן ים המלח או לחילופין יום כיף לזוג מבוגרים באחד ממלונות הרשת (יום כיף כולל ארוחת צהרים, קפה ועוגה, שימוש במתקני המלון וכניסה חופשית לספא המלון, לא כולל טיפולים).
מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך.
גב' בנינו, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו תוך הנאה מלאה מכל רגע ורגע של שהות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה