פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארנק שנשכח בכספת של החדר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי שהיתי במלון מרידיאן ים-המלח. בעזיבתי את החדר שכחתי את הארנק שלי בכספת. למחרת דיברתי עם הביטחון ונאמר לי שהארנק נמצא וישלח עם חברת שליחים בעלות כלשהי. דבר שלא נעשה.מרות פניותיי החוזרות וגם הבטחה שלהם שהארנק נשלח ( הם אפילו נותנים לי מספרי רישום של דואר ישראל שלא קיימים במערכת) הארנק לא חזר אליי עד עכשיו. הם מסרבים לתת לי לדבר עם מנהל המלון ואפילו פניה להנלת "פתאל" לא הניבה דבר.
להחזיר מיד את הארנק. פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
גב' זפרני שלום רב,
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח.
נא קבלי התנצלותנו על העיכוב בשליחת ארנקך.
תגובה:
עם פנייתך להנהלת הרשת, נשלח הארנק כבר אתמול, עם שליח מיוחד, לכתובת ביתך.

גב' זפרני, נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה