פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד השבת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו בסוף השבוע האחרון במלון מרידיאן 5 חדרים
הודענו כי אנו שומרישבת החלפנו את המפתחות ועשינו כל שניתן ליידע כי אנו שומרי שבת.
כאשר הגענו לארוחת הערב בערב שבת נאלצנו לבקש מכל מלצר ואחראי אפשרי כוס לקידוש וכל פעם נאמר לנו כ כבר מביאים חיכנו למעלה מ15 דקות.

לא היה חלות קטנות לצורך הקידוש.

ביום שבת בשעה 1700 בערך הטלפון צלצל אנחנו אנשים דתיים שלא עוים לטלפון בשבת אבל בכל זאת נבהלנו בעלי ואני והחלטנו שכן לענות לשיחה שמא קרה איזה אסון וכרגע מודיעים לנו.

ולשמחתינו הרבה בסך הכל מח שרות לקוחות מבקשת לדעת שהכל בסדר?

כמובן שהערתי לה על השיחה הזו בשבת אבל לי נגרם החילול .מלון שמכבד את עצמו אינו צריך את הבדיקות הנ"ל בשבת.
עלבון סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

ברשת מלונות פתאל ובמלון מרידיאן ים המלח אנו מקפידים על כיבוד אורחינו ועל שמירת השבת על פי התקנות הנדרשות על ידי רשויות הדת. המלון נעזר במשגיחי כשרות, השוהים באורח קבע במלון, להענקת רמת שירות ואירוח כנדרש.

נא קבלי את התנצלותנו הכנה על שיחת הטלפון המצערת לחדרך ביום שבת ועל אי הנעימות שנגרמה לכם. הערה הועברה להנהלת המלון.

בכניסה לחדר האוכל נמצאים ככלל, יין וכוסות לקידוש ובין סוגי הלחמים השונים, מוצעות גם חלות או לחמניות. המתואר בפנייתך אודות התנהלות צוות חדר האוכל אינו תואם את רמת השירות והאירוח הנהוגים במלונותינו ואני מצרה על כך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.
תגובה:
פנייתך על כל הערותיה הועברה לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון, למניעת הישנות מקרים דומים. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

גב' מריזן, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה