פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי ניצול סוף השבוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מירי שוחט בתאריך 15.5.09 הגעתי למלון מרידיאן ים המלח לחגוג את יום הולדתו של בעלי אלי שוחט.
כשהגענו לחדר הופעתנו לגלות שהמיטות מופרדות במרחק רב מידי באמצע היתה שידה עם טלפון , הטלוויזיה אינה עובדת, כשחוטי החשמל שם גלויים בקיר (בעלי צילום זאת אף במצלמת ווידיאו).
כשהתקשרתי לקבלה , וביקשתי להחליף את החדר, ענו לי בצורה מזלזלת כי אין חדר אחר למרות תלונותי, ואין מיטה זוגית , ואם אני רוצה מישהו יגיע ויחבר את המיטות.
כל זאת לא הייתי מצפה ממלון ברמה של 5 כוכבים של רשת מכובדת.
לאחר ויכוחים רבים בעלי ירד למטה לקבלה ביקש לדבר עם המנהל, או סגנו אך אמרו לו שאין אם מי לדבר כי הם עסוקים. ס ז סדגג ךשש
בשעה 2:00 לפנות בוקר חשתי ברע, תחילה הזמינו לי אמבולנס , אך הוא בוטל מאחר ובעלי עמד על כך שיפנה אותי בעצמו, עשינו צ'ק אווט ועזבנו את המלון. כל הלילה המדובר הייתי בבית החולים מצ"ב מסמך המעיד על כך.
לצערי לא נהנתי כלל מהחופשה, לא ישנתי, לא אכלנו ארוחת בוקר, לא נהננו כלל משירותי המלון : הבריכה,הספא וכו'. למרות שכמובן ששילמנו על כך מראש.

חיכיתי לחופשה הזו חודשים ועוגמת הנפש הגיעה מיד עם הגעתי למלון.
על כן לפנים משורת הדין ולאור העובדה שלא נהנינו , היתה לנו עוגמת נפש מהחדר ויחס גרוע מהקבלה דבר שאינו מכבד כלל מלון ברמה של 5 כוכבים, אנו מבקשים סוף שבוע חליפי.


אודה לטיפולכם המסור
ובתקווה לקבל תשובה מהירה


עוגמת נפש סוג הנזק :
סוף שבוע חליפי פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לך בתהליך הקבלה למלון, לאחר שהחדר אליו שובצתם לא ענה על דרישותייך. שמחתי להתעדכן כי עוזרת מנהלת קשרי אורחים במלון הייתה קשובה להערותיכם ופעלה להחלפת חדרכם לשביעות רצונכם.

הצטערתי מאוד לקרוא כי חשת ברע בעת שהותך במלון ועל שנאלצת לקצר שהייתך ולהתפנות לבית חולים. מקווה ששבת לקו הבריאות.
תגובה:
כאות לרצוננו הטוב, מתוך כוונה לתת את מיטב השירות ובהתחשב בנסיבות הבריאותיות שבגינן קצרת שהייתך במלון, נשמח להעניק לך 50% הנחה וטיפול VIP ע"י מנהל קשרי אורחים, מר יובל המר, בשהותך הבאה במלון מרידיאן ים המלח. ההזמנה הינה לחדר אחד בהרכב של זוג מבוגרים ולשהייה מירבית של לילה אחד בס
וף שבוע. (מכתב מפורט נשלח לכתובת ביתך).
גב' שוחט, אני מודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה