פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: רשת פתאל
בתאריך 6-8.4.10 התארחתי במלון מרידיאן בים המלח במסגרת העבודה. חדר: 313.
יש לציין מראש כי בן הזוג שלי שילם מחיר מלא על מנת להצטרף אליי. ואני שילמתי מחיר מסוסבד.
ובכן החופשה כפי שמתארים אותה בכל אמצעי תקשורת כלל לא לאנשים מפונקים במיוחד. אף על פי שאינני מפונקת כלל...
להלן השתלשלות האירועים:
את החדר קיבלנו בשעה 15:30, חבל שרשת פתאל לא נקנסת על איחור בקבלת החדר כפי שמאיימת במכתב על פינוי החדר בשעה 11:00
בהגיענו אל החדר ראינו כי לאורך כל המסדרון בו נמצא החדר שלנו פזורות מיטות, עריסות תינוק, לולים, ומזרונים מטונפים עליהם כתמי דם, כתמי אש ושאר לכלוכים.
פניתי אל הקבלה בדרישה כי יפנו את כל הרשום הנ"ל אך אלו התעלמו מבקשתי.
רק לאחר ארוחת הערב, שעליה אדבר בהמשך, ביקשתי לדבר עם אחראי. פנה אליי חורחה והוחלט לפנות את שלל המזרונים המזופתים הכתובים מעלה.
מזרונים אלו מעבר להיותם מלוכלכים ומטונפים היוו למטרד ולסכנה!!!
ובכן ארוחת הערב בערב הראשון הייתה מתחת לכל ביקורת.
החל מצורת האוכל,טעמו, ורמת החימום שלו.
אנו איננו אנשים מפונקים ובדרך כלל אוהבים כל סוג אוכל.
אך האוכל אשר הוגש בארוחת הערב היה פשוט טפל ובלתי ניתן למאכל אדם.
שאלתי גם את העוברים והשבים וכולם היו מאוכזבים. באם תרצו, אשמח לשלוח אליכם את כל רשימת האנשים האלו.
כמו כן, כהרגלינו, אנו אוהבים לשתות במהלך הארוחה משקה תוסס ולכן הזמנו זאת על ידי המלצר אשר שירת אותנו. המשקאות הגיעו לאחר 10 דקות, אך הגיעו חמים ולכן ביקשנו קרח. הקרח הגיע רק בסיום הארוחה! לאחר אין ספור בקשות ממלצרים שונים. ולאחר 20 דקות!
ארוחת הצהריים ביום למחרת הייתה כבר ללא תלונות ואפילו נהננו ממנה וחשבנו לעצמנו שאולי הפעם נצא שבעי רצון. אך לאחר שסיימנו את האוכל רצינו לקנח בסלט פירות אך לצערי הסלט נגמר.
פניתי אל השף אשר ישב ואכל שולחן על ידי ושאלתי אותו האם יצא סלט פירות נוסף. כוונתו הייתה ממש טובה והוא פנה אל אחראית חדר האכול ששמה אילנית וביקש ממנה להוציא סלט פירות. אילנית הגיעה והתנצלה באומרה כי סלט יצא בעוד כ3 דקות. החלטנו להמתין. אך ההמתנה כבר הייתה מעל ל20 דקות ולכן התייאשנו ועזבנו את חדר האוכל. עזיבה זו כנראה עוררה את השף וזה מיהר לשאול אותנו את מס' החדר. כשאר שאלתי מדוע, הצטרפה אילנית ואמרה כי הסלט אינו מוכן ובעוד מס' דקות כשיהיה מוכן הוא יישלח אלינו לחדר. שמחנו מאוד אך לצערי הסלט לא הגיע כלל וכלל.
סוגיה נוספת אשר עליה ברצוני להתלוננן היא כי מטרת החופשה הזו הייתה במטרה לחגוג את יום הולדתי. אחותי אשר ידעה כי הנני הולכת לחגוג את יום ההולדת במלון מרידיאן ים המלח סיפרה לי כי יצרה קשר עם המלון יום לפני הגיענו למלון ושאלה האם ניתן להפתיע אותי בפרחים, שוקלדים או בקבוק יין לחדר על חשבונה וזאת על מנת לחמם את ליבי. כאשר שוחחה עם המלון נאמר לה כי אינכם פועלים בצורה זו ולכן לא ניתן להיענות לבקשתה אך נאמר לה כי כשאגש לקבלה ואזדהה כחוגגת יום הולדת הם כבר יפתיעו אותי במשהו קטן. ובכן אחותי סיפרה לי זאת ופניתי אל הקבלה באומרי כי נאמר לי להזדהות כחוגגת יום הולדת.
התגובות אשר קיבלתי היו פשוט מרוממות רוח, מזלזלות, מכפישות ומשפילות.
בחורה בשם רויטל אשר טוענת שלא אמרה זאת אמרה ואני מצטטת "אז מה את רוצה שנדליק לך זיקוקים?"
אני מאוד נפגעתי והתלוננתי על כך בפני חורחה. חורחה אמר כי יטפל בדברים. ובכן למחרת קיבלתי טלפון מרויטל אשר הייתה מאוד רוטנת מאחר והיא אמרה שלא אמרה את הדברים האלו. אמרתי לרויטל כי יכול להיות שאני טועה וזו אכן לא היא אך הדברים האלו נאמרו ואותי לא מעניין מי אמר את זה. יש לי מס' אנשים ששמעו זאת.
בכל אופן, רויטל התנצלה על הנאמר והחלה לשאול אותי שאלות על השהות במלון והאם אנו מרוצים.
אני סיפרתי לרויטל את כל השתלשלות האירועים כפי שגם דיברתי איתם עם חורחה וכפי שרשום מעלה.
רויטל נשמעה כאילו היא מצטערת וביקשה את הסכמתי לפצות אותי. אני הסכמתי מאחר והיא נשמעה מאוד משכנעת. אך לצערי לא קיבלתי שום פיצוי, במהלך השהות לא קיבלתי שום דבר.
דבר נוסף שברצוני לציין הוא כי ביום השני יצאנו מהחדר מוקדם בבוקר וכשחזרנו מארוחת הצהריים
בשעה 15:15 גילינו כי החדר טרם נוקה. התקשרנו אל הקבלה והובטח כי ישלח במיידית עובד
שירות אשר ינקה את החדר. בנתיים הלכנו לעשות מסג'ים. כשחזרנו גילינו כי החדר אכן נוקה אך לא
הושארו מגבות נקיות!!! ושוב, התקשרנו אל הקבלה ואלו דאגו שיישלחו מגבות נקיות. המגבות הגיעו
לא מקופלות. קיבלתי את המגבות מכתפיו של עובד השירות שניקה את החדר. המגבות היו תלויות
על כתף העובד. אינני בטוחה כי אלו היו מגבות נקיות.
לסיכום: החופשה הייתה פשוט מתחת לכל ביקורת.
במשך כל האירוח היינו במרדף אחר נותני השירות בין אם זה לקבל מגבות, לקבל קרח, לסדר את המסדרון וכו'
רמת החדר אינה בטיחותית מאחר וגלאי העשן נתלה באוויר וחוטי חשמל חשופים מה שגם לא נראה יפה לעין. תחלופת המגבות הינה חד צדדית – לוקחים מגבות מלוכלכות אך לא מחזירים נקיות. מנורת השולחן מצידי המיטה פועלת רק בצד אחד. אביזרי המרפסת (השולחן והכסאות) שרופים מסיגריות. המזגן בחדר פועל כמאוורר מרעיש ולא מקרר כלל. רמת האוכל אינה עונה לרמת מלון 5 כוכבים. רמת השירות והיחס של העובדים אינם משביעי רצון. התורים לקפה של הבוקר מבזבזים זמן יקר. בשורה תחתונה: חופשה בסימן אכסניית נוער.
יש לציין כי אינני מעוניינת בשום פיצוי מכם מאחר ואני לרשת פתאל כבר לא חוזרת!
הנני פעילה בכמה אתרי רשת חברתית ועל המלון שלכם בטוח לא אמליץ.

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה. אנו מייחסים חשיבות רבה לאורחים חוזרים ומעריכים את נאמנותם לרשת ולמלונותיה.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלי את התנצלותנו הכנה על האירועים שפגמו בחוויית האירוח שלך במלון ושככלל, אינם תואמים את רמת השירות והאירוח הנהוגה במלונותינו.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו.

בהתאם, מכתבך על כל הערותיו הועבר לתשומת לב וטיפול הנהלת המלון וישרת אותנו במאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.

גב' קרני, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השירות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.

תגובה:
מכתב התנצלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה