פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חלקי נושא התלונה:
צור רפאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע בין ה-6 ל- 8 למאי שהיתי במלון מרידיאן ים המלח. את הנופש שילמתי ישירות לרשת פתאל מול נציגת הרשת. הבילה היתה אמורה לכלול שדרוג החדר, ואירוח VIP. אמנם קיבלתי שדרוג לחדר בקומה ה-15 אך משום מה שהדרוג כלל מקלחת בלחץ מים נמוך. כאשר התלוננתי על כך אצל פקיד הקבלה ערב קבלת החדר נאמר לי העניין יטופל וישובו אלי מאוחר יותר, למחרת פניתי שוב לפקיד הקבלה ונאמר לי כי הכל תקין וייבדק העניין. משלא נעניתי אחר הצהריים שוב ניגשתי פיזית לקבלה, ונאמר לי כי יישלח איש מקצוע לבדוק את העניין. ואכן כ-30 דקות לאחר מכן הופיע איש אחזקה מצויד בארגז כלים מרשים וכל זאת כדי לומר לי כי נשלח כדי להסביר לי שזרם המים החלש נובע עקב התקנת חסכמים במלון, מרתק, עניתי לו כיצד אם כך בקומה ה-7 יש לחץ מים תקין, כמובן ענה איש האחזקה האדיב - התחלנו להתקין בקומה ה-17 וטרם הגענו לקומה ה-7...
טוב , לפחות הרגשתי מחויב למטרה כשנאלצתי להתקלח בסוף השבוע תחת משמעת מים קפדנית.
חשוב לציין שטרם ביקור איש האחזקה,פעמיים ניסיתי להבין מול שירות הקבלה במלון מה מהותו של אירוח ה-VIP, וכמובן שבפעמיים האלו ענו לי כי יבצעו מיד הכל כדי לתקן את הדרוש, הרמתי ידיים, פעם שלישית כבר לא היתה....

הייתי עסוק בהתחבטות עם עצמי במהלך השבת, האם מדובר בהטעיה מכוונת או בצרור של טעויות מקרי.....טרם החלטתי.


בברכה, רפי

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבת זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם המלאה.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון ועל אי הנוחות שנגרמה לך עקב התקנת חסכמים במלון. ככלל, הדבר לא אמור להשפיע על זרם המים ואני מצרה על שאיש האחזקה לא בדק תלונתך ביסודיות, לברור הסיבה לזרם המים החלש במיוחד בחדרך.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבל את התנצלותנו על אופן התנהלות צוות המלון בנושא זכאותך לתשורות VIP. הערה הועברה למנהלי המחלקות.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו. נשמח אם תאפשר לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו.
תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך.
מר צור, נשמח להמשיך ולארח אותך ואת בני משפחתך במלונותינו. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השירות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה