פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ומזלזל - שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ים המלח כתובת:
רשת מלונות פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב , אני מעוניין בשמי ובשם 8 זוגות חברים להתלונן על השירות,היחס,חוסר התחשבות וזלזול במלון מרידיאן ים המלח לפני כחודש , לדוגמא אחת מיני רבות על כך שבערב שישי אני וחבריי 8 גברים הלכנו להתפלל בביהכנ"ס של המלון עם כניסת השבת בשעה 19:40 לערך ,ביקשו מהאחראים במלון ובחדר האוכל לשמור מקום על מנת שנגיע לאחר התפפילה ולא נצטרך לחפש מקום אך נענו בשלילה , לאחר סיום התפילה בשעה 20:20 ועד רגע היציאה מחדר האוכל נתקלו ביחס מתחת לכל ביקורת שהתחיל בזה שכמעט ולא נשאר אוכל ומה שנשאר היה קר ,לא טעים .
מה גם שהיחס של העובדים כולל השף היה על סף המזלזל ובשיחות בין העובדים הם נתבקשו לזרז אותנו ואת שאר האנשים שנכחו בחדר האוכל , השף של המקום אמר לאורחים שחדר האוכל נסגר בשעה 21:00 ועלינו להזדרז !!!
כמובן שמדובר בארוחת ליל שישי שעל אחת כמה וכמה אמורה להיות דומה בקצת כולל יחס לתחושת בייתיות מה שלא היה קרוב כלל וכלל ...
אני סבור ובטוח שהנהלת המלון והרשת כולל מר דוד פתאל אם וכאשר שומרים מסורת לא יכולים לסיים את תפילת ערב שישי ,לקדש ,ולאוכל תוך פרק זמן של 40 דק' מרגע סיום התפילה - לתשומת ליבכם !
כאשר פנינו לאחראים במלון להתלונן על היחס - הציעו לנו כפיצוי ארוחת צהריים במלון ... מיותר לציין שאנחנו שלא היינו חפצים בפיצוי - בסך הכל שילמו אלפי שקלים כל אחד מהחברים וביקשו לקבל מינימום של יחס וארוחת ערב שישי נורמלית !
אנחנו לקוחות ותיקים ונאמנים של הרשת ואוהבים להתארח במלונות הרשת במיוחד באילת
אך לא עוד ! אתם חייבים לעשות בדק בית יסודי מהר ככל האפשר!
זאת בושה וחרפה שמלון ורשת בסדר גודל שלכם לא יכולים להרשות לעצמם לתת יחס ושירות מתחת לכל ביקורת .
לא רק שהפסדתם 8 זוגות נאמנים ששילמו ממיטב כספם אלא גם מכל אדם שישאל את דעתנו על המלון .
רק לידיעתכם שהיו עוד מס' מקרים של יחס ושירות גרוע במהלך שהותינו במלון ואם באמת תהיו מעוניינים לשמוע - אני יותר מאשמח לפרט .
אני וחבריי שוקלים להגיש תביעה ופנייה לאמון הציבור ולהרים דגל לשאר הציבור ששוקל להגיע לבית המלון .
לתשובתכם העניינית אודה ,
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולחבריך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח ועל שהקדשת מזמנך והבאת לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונכם.

בשם הנהלת המלון ובשמי, נא קבלו את התנצלותנו הכנה על האירוע החריג בחדר האוכל ועל אופן התנהלות צוות חדר האוכל בארוחת ליל שישי שככלל, אינם תואמים את רמת השירות והאירוח הנהוגה במלונותינו.

ברשת מלונות פתאל ובמלון מרידיאן ים המלח אנו מארחים מגוון רחב של אורחים תוך הקפדה לאפשר לכולם ליהנות מרמת אירוח נאותה. מידי יום שישי מתארחים במלון אורחים רבים, וביניהם כמובן גם שומרי מסורת, הנהנים מארוחת ליל שישי כמיטב המסורת. אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה לכם. הנהלת המלון נתבקשה לבדוק האירוע, למניעת הישנותו.

שביעות הרצון של אורחינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו, אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והאירוח במלונותינו. אשמח אם תאפשרו לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורכם הבא.


מר זוארץ, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך. נשמח להמשיך ולארח אותך ואת חבריך במלונותינו תוך הנאה מלאה. אקווה כי רשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
תגובה:
מנהל קשרי אורחים במלון ישמח לעמוד לשירותכם בביקורכם הבא במלון מרידיאן ים המלח ולהבטיח חוויית אירוח מהנה בטלפון 08-6591142.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה