פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בילוי במלון מרידיאן- תלונה נושא התלונה:
משל מיכאל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: רשת מלונות פתאל- הנהלת המלון
לידי- אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים.
מרכז עזריאלי 3 ת"א מיקוד 67023 בנין משולש קומה 35 פקס 03-9181911, 08-6591143
הנדון: בילוי בבית מלון מרידיאן ים המלח- מכתב תלונה
לכל מען דבעי,
שמי מיכאל משל מחולון, אני ואשתי התארחנו בבית המלון מרידיאן חדר מס 525 בתאריכים 24/06/2010- 26/06/2010 לסוף שבוע שציפינו לו זה זמן רב למנוחה משגרת היום יום והעבודה.
בחרנו בבית המלון מרידיאן שמדורג כמלון 5 כוכבים ברמה הגבוהה ביותר בים המלח.
ציפינו לתודעת שירות אחרת לגמרי ממה שחווינו הלכה למעשה בבית המלון.
הדבר האחרון שציפיתי לוב מלון שלכם הוא מפגע תברואתי שפשוט הרס לי ולאשתי את החופשה בצורה בלתי הפיכה שהשאירה אותנו המומים.
בלילה לא הצלחתי לישון עקב עקצוצים שהרגשתי, דבר שפשוט לא נתן לי לישון, מאחר שהייתי עייף מחוויות היום, סברתי שמדובר ביתושים או משהו דומה, למחרת קמתי מהמיטה סהרורי ואני ואשתי יצאנו מהחדר לבריכה ולים, כשעלינו למנוחת צהריים קצרה, שכבתי במיטה, הנחתי את ראשי על הכרית ולפתע שוב הרגשתי את העקצוצים , קמתי והזזתי את השמיכה והכרית ולתדהמתי ראיתי נחיל נמלים מטייל באזור הכרית שלי.
האירוע קרה ביום העזיבה של המלון, ניגשתי אך הדלפק הקבלה והטחתי את טענותיי בפני האחראי שהיה במקום, הנ"ל הפנה אותי לכתוב במקום את הפרטים של האירוע ומיד הצהיר ששולח צוות שירסס את החדר ושנציג מטעם המלון יחזור אליי על מנת לבדוק את פרטי המקרה ואת אי הנעימות שחוויתי.
בתמימות חשבתי שהנושא נבדק ואקבל מנציג המלון התייחסות והתנצלות על עוגמת הנפש שעברתי.
אולם לא חזר אליי שום נציג במהלך התקופה ולכן החלטתי לעלות את דבריי בכתב.
בסכומו של דבר השירות וההתייחסות לאירוע זה חמור, במקום ברמה של מלון מרידיאן.
איש לא חזר אליי וכנראה שהמקרה לא דווח הלאה ונשמר בשקט.
כבעל עסק פרטי שנושא התברואה אלי הוא בסדר חשיבות גבוה ביותר, האירוע פשוט הוציא אותנו משלוותינו, גרם לנו לחוסר שינה בלילה ולמפח נפש במקום שהיה אמור לספק לנו חווית חופשה מרגיעה, מהנה ברמה גבוהה.
לכן אני דורש פיצוי על עוגמת הפגש, בלילה השני שפשוט נהרס לי והמשך היום למחרת.
אני ממתין לפניה מגורם סמכותי מטעם המלון בהקדם האפשרי.
כמו כן, אם הנהלת המלון תמצא לנכון לא להתייחס לתלונתי לא אנוח ולא אשקוט משום שמדובר בעוול צרכני מהדרגה הראשונה, אפנה למשרד התיירות ולהנהלת רשת מלונות פתאל על מנת שיבדקו את המקרה לעומק.
אולם מהיכרותי מרשת המלונות שלכם, אני מרבה לנפוש בהם, אני בטוח שנמצא את עמק השווה בפתרון תלונתי. מצפה לתשובתכם המהירה.
בברכה, מיכאל משל, מספר טלפון 054-7677864
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה