פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון של 5 כוכבים שלא ראוי ל-יותר מ-3 כוכבים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-29/7/10 נסענו לסופ"ש, אני בן זוגי ואחיו של בן זוגי שביקש להנות מספא הגופרית שקיים במלונות בים המלח. בחרנון בחברת קשרי תעופה שהמליצו מאד על המלון מרדיאן ים המלח. מיד כשהגענו נתקלנו בתור אין סופי של ממתינים לקבלת חדרים.
לאחר המתנה של שעה וחצי בתור המייגע קיבלנו חדר שהיה אמור להיות פונה לים ולבריכה אך לצערי היה פונה לגג הבריכה שהיה ממש מתחת למרפסת ושהנוף היחידי היה הגג. לאחר מכן הודיעו לנו חגיגית כי לא נוכל להנות מספא הגופרית של המלון היות והוא נמצא בשיפוצים ואם מאד נרצה להשתמש בספא גופרית הם ישלחו אותנו למלון אחר. במשך השהות שלנו ביום שישי במלון סבלנו מעבודות השיפוצים והלכלוך הנורא שהיה שם לאורך כל הבריכה ואפילו מצאנו חלקיקי זכוכית ושברים של שיפוצים בתוך מיי הבריכה.
תחזוקת המלון שואפת ל-0. עובדי המלון עצובים ולא שמחים לעזור ואם נזקקנו לאיש שירות נתקלנו בעובדים שטענו שאין זו עבודתם וכל אחד שלח אותנו לאחר.
מסעדת המלון שצמודה לבריכה מתחת לכל ביקורת. אין פינוי לכלוך מהשולחנות וכל השאריות נותרות על השולחן ומלאים בזבובים ושאר חרקים.
כשעזבנו את המלון אמרתי בקבלה שאני מאד לא הייתי מרוצה מהשהות שלי אז פקידת הקבלה לקחה ממני את מס' הטלפון והבטיחה לי כי יחזרו אלי משירות לקוחות וישמעו את טענותי אך עד עצם כתיבתי זו לא פנה אלי איש.
חבל מאד שמלון בסדר גודל כזה ובעל 5 כוכבים יתן שירות כה לקוי לשוהים בו ועוד בפרט הבושה שהבאנו איתנו אורח שרצה בפירוש להנות בארצנו באחד מפלאי עולם שהוא ים המלח ולאחר שהובטח לו כי אנו נמצאים במלון 5 כוכבים צחק ואמר שעדיף היה לישון על החוף ולראות אלף כוכבים מאשר במלון 5 כוכבים שממש לא היה זול מבחינה כספית.
מקווה לתשובה הולמת.

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח . תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה