שירות גרוע מזלזל ומאוד לא מקצועי |
נושא התלונה: |
סידקי אפרת |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
אפרת סידקי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשעה חזרנו אני בעלי וזוג חברים מ"נופשון" קצר במלון מרידיאן בים המלח,
מלון שמתפאר ב- 5 כוכבים דה לוקס, מעולם לא נתקלתי ביחס כל כך מזלזל ומגעיל,
רמת שירות ותחזוקה כ"כ ירודה.
הכל התחיל אתמול יום שלישי כשהגענו למלון , הגענו מוקדם (בערך בשעה 13:30),שאלנו אם אפשר להרשם/לקבל את החדר ונתבקשנו להמתין , לאחר המתנה של כ- 40 דקות נאמר לנו שהחדר לא מוכן אבל אפשר לעשות את כל הסידורים המקדימים, עשינו, בשעה 15:00 קיבלנו הודעה שהחדר מוכן , נאלצנו לחכות עוד כ- 20 דקות לקבלת המפתחות, יש לציין שלא היה עומס מיוחד בקבלה , שני אנשים לפנינו בסך הכל.
בשעה 15:45 ניגשנו לספא על מנת לקבל טיפולים שהוזמנו מראש, רצינו לשלם במזומן אך לפקידת הקבלה לא היה את קוד הקופה ולכן נאלצנו לחכות לאחראית שתגיע, על מנת לזרז עניינים ולא להפסיד את הטיפול שהוזמן שילמתי בכרטיס אשראי (מגבות וחלוקים ממש לא היה פשוט לקבל וכשמצאו כבר חלוקים היו ללא חגורות) , בסיום הטיפול - שהיה מצויין , תאמנו טיפולים נוספים ליום רביעי בבוקר
עם הנחה של 10%, והיום יום רביעי הגענו לספא בשעה 9:00במשך כ- 50 דקות ניסינו לשלם עבור הטיפולים שהוזמנו ועוד הפעם אי אפשר לשלם במזומן כי האחראית איננה, שילמנו באשראי בסכום גבוה ממה שבפועל היינו צריכים לשלם, החזר אי אפשר לעשות כי כמובן האחראית איננה......
בקיצור סחבת נוראית. מתוך כ- 20 שעות אירוח כ- 5 שעות המתנה (כולל הזמן שחיכיתי במלון לנציגת יחסי הציבור על מנת להתלונן ובסופו של דבר התיאשתי כי היא לא הגיעה).
רמת התחזוקה ירודה הדלת של השרותים תקועה, שטיחי החדר רטובים ומגעילים, מגבות מסמורטטות ומלאות כתמים.
היו עוד המון פרטים מעצבנים כמו 20 דקות בארוחת הבוקר שחיכית כדי שמלצר ימצא כפית לערבב את הקפה שהתקרר.
בהחלט לא כך חשבתי לחגוג את יום הנישואין שלי.
מאכזב מאוד.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי על השהות , התשלום המיותר ושלא יכלול אירוח נוסף ברשת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|