פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש משפחתי בן 3 ימים במלון מרידיאן דוד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
‏17 נובמבר 2010
‏י' כסלו תשע"א
ג.א.נ.,

בטרם אפרט את עוגמות הנפש שנגרמו לי ולרעייתי מחופשתנו האחרונה, אציין כי זאת לא הפעם הראשונה שהתארחנו ב"רשת מלונות פתאל" וזיכרונות נעימים יותר היו לנו בפעמים קודמות שזכו לתשבחות רבות.
בין התאריכים 14.11.10 עד 17.11.10 התארחתי עם רעייתי במלון Le Meridian – David בים המלח.
10 דקות לאחר שהתארגנו בחדר מס. 1526 בעוד אשתי מתפשטת ערומה בחדר האמבטיה על מנת להתלבש בבגד ים ואני נותרתי עם תחתונים מול דלת הכניסה לחדר כדי להלביש בבגד ים , נפתחה הדלת בפתאומיות ולחדר התפרץ אדם דתי עם מזוודה מתוך כוונה להתאכסן באותו חדר שבו אך נכנסנו לפני זמן קצר. די נבהלתי מ"פלישתו" אך הסברתי לאורח המופתע שכנראה נפלה טעות ושנינו קיבלנו את אותו חדר . הצעתי לאורח ש"פלש" בתום לב לפנות ל"קבלה" ולטפל בעניין.
לאחר ששהינו בבריכה כשעתיים עלינו לחדר וניסינו לפתוח את דלת חדר מס' 1526 עם כ"א ממפתחות הכניסה שאיתם נכנסו קודם לכן לחדר אך לא הצלחנו. אשתי המתינה ע"י דלת החדר ואני נאלצתי לרדת ל"קבלה" ולהמתין בתור עד שפקיד הקבלה יתפנה לעזור לי. הפקיד האדיב נטל ממני את 2 המפתחות נכנס לחדר אחורי ויצא עם מפתחות שקודדו מחדש וציין שהנושא טופל.
לאחר כניסתנו לחדר נכנסתי להתקלח וגילתי כי בקבוקון שמפו פתוח נותר בפינת המקלחת מהאורחים ששהו לפנינו. למעשה לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת וחשבתי בליבי כי קרתה טעות וזהו.
לאחר שאשתי סיימה להתקלח ונשכבה לנוח, התברר שנורה אחת מתוך שניים שרופה והיא אינה יכולה לקרוא באור חלש מדי. נזכרתי שבפרוזדור סמוך לחדר 1529 ראיתי מנורה דולקת ללא אהיל והעדפתי לקצר תהליך ע"י זה שהחלפתי בין הנורות מבלי להטריח את אנשי האחזקה (מתוך ידיעה שבפרוזדור וודאי מישהו ישים לב שישנה נורה שרופה שיש להחליפה!!!!).
תם יום ראשון ואיתו תלאותינו הראשונות !!!
למחרת היום (בבוקר) בעת כניסתנו לחדר האוכל, עמדה אחת מעובדות המלון אשר סימנה ברשימותיה את בואנו לארוחה אך לא היה בנמצא מארח אשר יפנה אותנו לשולחן. רוב השולחנות היו מאויישים באורחי המלון ושאר השולחנות היו עם שאריות מזון ולכלוך שנותרו לאחר ארוחה של סועדים קודמים. לאחר פרק זמן די ארוך נמצא מלצר והשגנו את מבוקשנו – פינוי השולחן, אך נמלאנו מרירות על היחס המזלזל מצד הצוות המכניס אורחים לחדר אוכל שאינו מסודר לארוחה!!!!!
לאחר שסיימנו את ארוחת הבוקר עלינו לחדר והתארגנו לקראת הירידה לבריכה שע"י ה"ספא" . בבואנו לפתח הספא וביקשו זוג מגבות, התורן הודיע שאין מגבות ויעץ לנו לגשת לעמדה נוספת שמצויה בפתח המלון ע"י הבריכה החיצונית. מסתבר שבעמדה זו לא היה תורן ולא היו מגבות (גם אם רצינו לשרת את עצמנו לבד).
נזכרתי שבצמוד לחדר האוכל מצויה מרפסת (עם שולחנות שבה סועדים האורחים המעדיפים להיות תחת כיפת השמיים) ושולחנות אלו מכוסים במפות לבנות. חיפשתי זוג מפות הכי פחות מלוכלכות ונטלתי אותם כדי לכסות מיטות שיזוף מזועמות בלשלשת של ציפורים.
לאחר שסיימנו את שהותנו בבריכה, עלינו לחדר ואז הסתבר לנו שאמנם ניקו את החדר אך לא השאירו שטיחון כדי להניחו ע"י המקלחת על מנת לנגב את הרגליים ושימנע את יציאת המים מהמקלחון לתוך חדר האמבטיה. נאלצתי לקחת מגבת רחצה גדולה ולקפלה כדי שתשמש כשטיחון.
תם יום שני ואיתו התלאות שהתווספו ביום זה !!!
ביום שלישי בבוקר ירדנו בשעה 09.30 לחדר האוכל ושוב חזר על עצמו אותו "ברדק" אך בעוצמה גדולה יותר. את פנינו קיבלה המולה ולחץ של סועדים ממורמרים . עם כניסתנו פניתי ל"שוערת" ובקשתי ממנה לפחות לסגור את שער המתכת כדי למנוע כניסת קהל נוספת שיוצרת לחץ ומתח באולם האוכל. (אמרתי לה שסגירה זו תאפשר לצוות המלצרים להתגבר על פינוי וניקוי השולחנות ולכל היותר עדיפה המתנת סועדים מחוץ לאולם מאשר בתוכו) ה"שוערת" לא שעתה לפנייתי באותה עת אשתי התקשרה מתוך חדר האוכל למרכזיה וביקשה שגורם כלשהו יגיע לחדר האוכל יעשה סדר ויתגבר על הבלגן שנוצר. (ביני לבין אשתי נוצר מתח מיותר וריב על דבר שלא בשליטתנו בגין כניסתנו המטופשת לחדר האוכל). רק בשעה 10.15 זכינו להתיישב ע"י השולחן כשאני טעון במתח ועצבים והתיאבון ממני והלאה ....
יצאנו לבריכה ולא הצלחתי להירגע מ"החוויה" שרבתי ועברתי עם רעייתי וכל זאת על לא עוול בכפנו !!!
לאחר שסיימנו את שהותנו בבריכה (הפעם עם מגבות) עלינו לחדר להתקלח ולנוח.
כשנכנסנו לחדר הסתבר שאמנם ניקו את החדר אך למעשה זה היה "ניקיון חפיף". כלומר לא ניקו את חדר האמבטיה כפי שצריך ונהוג במלון 5 כוכבים. המגבות שתלינו מהיום הקודם במקלחת נשארו כפי שהיו ולא הוחלפו, כוס עם מים ע"י מברשות השיניים נותרה ע"י הכיור והזלזול זעק לשמיים. ירדתי ל"קבלה" וביקשתי שמנהל תורן יתלווה אלי על מנת שיווכח במו עיניו במה דברים אמורים .
לאחר המתנה נגשה אלי הגב' יוליה שהציגה עצמה כאחראית לתלונות לקוחות ונאותה להתלוות אלי כדי לראות את הבושה.
יוליה נטלה ממני את מספר הטלפון הסלולארי שברשותי והודיעה לי שאין צורך שאמתין בחדר משום שהיא תודיע לי כאשר הכול יטופל. רק בשעות הערב המאוחרות קיבלנו טלפון מגורם לא ידוע שרצה לדעת אם הבעיות טופלו.
תם יום שלישי ואיתו מסכת התלאות הנוספת !!!
היום בבוקר עם כניסתנו לחדר האוכל חל שיפור, הורגש ניהול ופיקוח כמצופה ממלון ברמה של 5 כוכבים. אולם, בעת שיצאנו למרפסת של חדר האוכל, רוב רובם של כסאות הפלסטיק היו מרוחים בלשלשת ציפורים, ריצפת המרפסת מזוהמת עם שאריות אוכל מימים קודמים לרבות פריחה של שיחים שאף אחד לא דאג לפנותה.
צר לי מאוד אך האכזבה שאני ורעייתי חווינו בחופשה זאת לא תימחה ימים רבים.

בכבוד רב
וינברג זמיר
עלבון ובזבוז זמן!!!!!!!! סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה