פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהות בלתי נעימה במלון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פירוט התלונה, יש לציין כי אני לא מהמתלוננות ולא מהמגיבות אבל כאן הייתי חייבת להתייחס.
חזרתי מחופשה רק היום לאחר שהייתי ב"יום כיף" מטעם עבודתי כאחות בבית חולים הדסה ע''כ. אני וחברתי לעבודה קיבלנו חדר 124 שנמצא בקומה -1 -במלון. מהתחלה לא יחסתי לזה חשיבות כי גם לא ציפיתי לקבל חדר מפואר עם נוף עוצר נשימה. מסתבר, כי בקומה זו יש אולם בו מעבירים תוכנית בידור לאורחי המלון בערבים. למזלינו הרע בערב השהות היה מופע של זמר מזרחי כבד עד שעה 1.00 בלילה, כאשר אנו לאחר דרך ארוכה באנו עייפות בנו לנוח, לא הצלחנו לסגור עיניים עד אחת בלילה. לאחר תלונתי הראשונה לשירות חדרים בשעה 22.00 על מוזיקה רועשת נאמר לי כי עוד כרבע שעה ומופע הולך להסתיים וכך זה היה עד שעה 1.00 בלילה. לאחר פנייתי לקבלה, קיבלתי תשובה מזלזלת ביותר מאח''ש בשם אביתר כי דבר הינו חוקי לחלוטין ואין מה לעשות. הדבר אינו ראוי לכל רמת המלון ובטח לא למלון 5 כוכבים. שכבר לא נדבר על רמת הניקיון בחדרים ומסדרונות המלון והטלביזיה הקטנה ומיושנת בחדר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
נשלח מכתב תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה