פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה בשהות ביום הנישואים במלון מרידיאן ים המלח ! נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לרגל יום נישואינו החלטנו לנסוע לים המלח וכהרגלנו חיפשנו מקום במלונות פאטל.
1.הגענו ביום שישי קיבלה את פננו בקבלה פקידה נחמדה ביקשה ויזה לחיוב החדרושאלה אותנו כמה כסף אנחנו רוצים לרזרבות האם 250 ש"ח יספיק לקחה ויזה חתמנו והרגשנו שהכל בסדר קיבלנו מפתח ועלינו לחדר.
2.עם הכנסנו לספא ביקשנו מגבות ולא היו ביקשו שנחכה.
3.בארוחת הערב אכלנו דגים הזמנו קולה והלכנו להביא סלטים עם שובנו לשולחן ,האוכל עם הקולה המלאה כך שלא היה ספק שמישהוא יושב לא היו בשולחן .,.בדיוק המלצרית החליטה להוציא את המפה כך יצא שאנחנו עם הצלחות עומדים 15 דקות כאשר אין מקום אחר לשבת מאחר והכל היה תפוס .הרגשתי מושפלת ביקשתי את האחראי הגיע בחור שזירז את המלצרית לשים מפה וכך אנחנו עומדים מביטים בהם בבושת פנים כשכולם מסתכלים עם חיוך צדדי עלינו .הרגשנו מושפלם השארנו את הארוחה ויצאנו מחדר האוכל .עוד כאשר הגיע הבחור שאמר שהוא אחראי לקח את מספר החדר
כמובן שלא קיבלנו שום התנצלות.
4.בארוחת הבוקר הגענו לחדר האוכל ואז החליטו כי האולם מלא ועלינו ללכת לאולם שמחות עם חושך מוחלט לאיכול ארוחת בוקר מקום לא נעים ללא אור וללא הרגשת בית מלון אלא חתונה.
5.שוב הגענו לספא ביקשנו מגבות וכמובן ביקשו שנמתין.
6.אחה"צ בעלי עלה ללובי כדי לקנות גלידה עם שתי הגלידות ביד נאמר לו שאין לו אשראי והוא לא יכול לקחת את הגלידה אם לא ישלם .בבושת פנים בעלי הלך לקבלה ושם נאמר לו שה250 שח חויב החדר הוא ביקש לבדוק שוב עלי לציין באטימות ולא בנעימות נאמר לו שמאחר ולא היה חיוב לחדר הם חיבו את החדר ב250 ש"ח באותו רגע קרא לי בעלי וביקשתי שיבדקו מה קרה כי זה משפיל כמובן שאת הגלידה לקחו ללובי לאחר בדיקה קראו לבחורה נוספת הגיעה בחורה וניכנסה למחשב ובלחש בלחש אמרה טעות שלנו קורה אנחנו יכולים לטעות.ברגע זה ממש נעלבנו אני ובעלי ואז החליט האחראי להגיד שאם אנחנו רוצים גלידה אנחנו יכולים לקחת על חשבונם חוצפה והעלבה.ברגע זה היו שלושה אחראים מסתכלים עלינו כאילו לא הם האשמים אלא אנחנו שוב הלכנו מהלובי בהרגשה רעה נכנסנו לחדר אשר בבוקר ביקשתי מגבות וסבונים כמובן שלא ההיה התקשרתי ללובי ושוב ביקשתי אספנו את הבדגים ורצינו לעוף מהמקום הזה שניקרא מלון.
אני רוצה לומר שאף פעם לא התאכזבתי ממלונות פאטל אני מתארחת בד"כ רק במלונות פאטל הפעם הם הרסו לי את היום נישואין עם ההתעסקות הלא נעימה וההשפלות שעברתי כשרק הגעתי למלון ביקשתי שיאשרו לי לצאת בשש בערב עם ההשפלה האחרונה בשעה 4 אח"צ לקחנו את הדברים והסתלכנו ממלון לא היינו מסגלים להינות יותר מכלום אני דורשת ממלונות פאטל שיכולים לראות ברישומים כי אני אורחת קבועה ברשת שיפצו אותי בסופ"ש שהרסו לי ויתרה מכך על כל העוגמת נפש וההשפלה שעברנו אני ובעלי.עם סיום החשבון שאלה אותי פקידת הקבלה איך היתה השהות אמרתי לה גועל נפש והיא אמרה כן אני יודעת שהייתה טעות אצליכם .בושה שאף אחד לא העלה על דעתו להתקשר אלינו ולבדוק למה אין חיוב אולי היו אומרים סליחה יש טעות אם תוכלו להגיע לקבלה לחתום או לשלם אבל כלום .אני מצפה מרשת גדולה לשאת באחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבן זוגך על בחירתכם להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה