עוגמת נפש עקב שירות לקוי ויחס משפיל |
נושא התלונה: |
יום שני 11 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ים המלח |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התארחנו עם בעלי במלון מרידיאן ים מלח המכונה מלון 5 כוכבים בין התאריכים 11 ל-14 לאפריל 2011.
במהלך שהיhתנו התרחשו יותר תקלות מאשר אנו זוכרים אי פעם:
1-בחדר לידנו התארחו שתי משפחות עם מספר רב של ילדים ששיחקו,הרעישו ואכלו ממתקים וגרעינים בפרוזדור המשותף,בבוקר ובערב. לדיווחנו לקבלה קיבלנו בתשובה שזה המצב ועלינו לקבלו.
2- ביום הראשון לשייהתנו לא סידרו את החדר אלא לאחר שהתלוננו בזאת בשעה 15.30!
3- חדר האוכל, בחלומות הכי הזוים לא דימיינו מאכלים כה רדודים, לא מגוונים ובכמות מ ז ע ר י ת שכזאת!! אחד הבקרים לא היה קפה... מכונת הקפה התקלקלה. הושיבו אותנו בחדר אוכל מצומצם ועמוס, חיבו אותנו לעמוד בתור של רבע שעה עד 20 דקות. האוכל הגיע קר כבר לשולחן?!
4- לקינוח ביום האחרון סבלנו מרעש של עבודות במקדחה חשמלית משעות הצהרים עד שעה 20.00
שלוש פעמים דיברנו עם הקבלה. פעם אחרונה נאמר לנו שהמנהל ידבר איתנו, דבר שלא קרה לעולם.
בקיצור, באנו לנוח ולהנות ויצאנו מתוסכלים ומעוצבנים מהרעש, איכות-כמות-מגוון האוכל ושירות לקוי בחדר האוכל, יחס לא ראוי ממנהל המלון. הננו מבינים שהמלון היה בתפוסה מלאה אבל מלון ח מ י ש ה כוכבים חייב להיות מאורגן לשרת את האורחים שמגיעים אליו.
כשעזבנו מסרנו בקבלה מכתב תלונה עם פירוט מלא. לא נענינו לא בכתב ולא טלפונית.
אנו שמרבים לטייל בארצנו היפה, ספק אם נתארח שוב במלון מרידיאן ים המלח בפרט או כל מלון של רשת פתאל בכלל.
|
שירות לקוי ויחס משפיל |
סוג הנזק : |
|
|
|
|