פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע במלון מרידיאן ים המלח נושא התלונה:
זיו בלה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
רשת פתאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
טהרן במרידיאן זו לא סיסמה הכל מתועד ואינני חס וחלילה גזענית . אורחי המלון בתוך הברכות ובספה עם בגדים וגלביות בניגוד לתקנון משרד הבריאות .קקי על ספת הברכה ואוכל בתוך הברכה. בלובי המלון חפלות בקולי קולות בערבית עד שעות הלילה המאוחרות.וזוהמה בחדר האוכל. ובנוסף לכל זה הפרעה ופגיעה מצד המלון במנוחה שלנו: בשעה שבע בבוקר השקמה במסדרון החדרים העובד הגיע לעבודה לעשות שואב אבק אתה מבקש מימנו להפסיק , המנהל שלו אומר לו בטלפון להמשיך ,דיברתי עם הקבלה ונאמר לי שאין עם מי לדבר עכשיו שהוא ימסור את התלונה שלי . בשעה עשר קיבלתי טלפון מענת שהציגה את עצמה כאשת יחסי ציבור של המלון , הסברתי בטלפון על הסיוט של הבוקר ואמרתי שאני ארד לדבר איתה ואז היה קשה לה להתפנות לכן ראשית הייתי צריכה להסביר לרגי 'נה ולחגית את התלונה שלי ורק אחרי זה ענת הסכימה להקשיב לי .ואף אישרה ואמרה שהבעיה עם הבגדים בתוך המים ידוע וגם על הרעש בלובי המלון. הקב"ט פנה אליהם מס' פעמים וזה לא עזר היה חשוב לה להשתיק אותי כי הזמנתי 4 חדרים ולא התאים לה שיהיה רעש במלון ושהנושא יטופל .אני באותו יום עזבתי את המלון בשמחה כי החופשה הפכה לי למשפחתי ולילדינו לסיוט כי לברכות לא נכנסנו ובלובי לא ישבנו וגם לנוח לא יכולנו כי ההשקמה בשבע בבוקר הגיעה... וכמובן לא ענת חזרה אלינו שהציגה את עצמה כאשת יחסי הציבור של המלון ולא רשת פאתל חזרה אלינו .ולכן אני החלטתי לפרסם זאת כדי שאנשים שחושבים לצאת לחופשה במרידיאן ים המלח ידעו למה לצפות.....התאריכים בהם התארכנו היו מ 07/08 עד09/08 2011.
עוגמת נפש סוג הנזק :
נופש חוזר כדי שנוכל לנוח ולהנות מהברכות ומהחופשה . פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה