פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות במלון מרידיאן ים המלח לוקה בחסר !!!! נושא התלונה:
מוסקוביץ אבי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!
שמי אבי ונפשתי במלון מרידיאן ים המלח בתאריכים 11\8\21 עד 11\8\25 על בסיס חצי פנסיון עם משפחתי הכוללת זוג ושני ילדים קטנים.
כאדם שנופש כמה פעמים בשנה במלונות שונים בארץ נדהמתי מהשרות הלקוי לה זכינו במלון.
ראשית בקבלה קיבלתי מפתח לחדר שלא פתח הדלת ןנאלצתי כמה פעמים ללכת לפקידת הקבלה שתזין הכרטיס כראוי אך לפחות 6!!!! פעמים ירדתי ועליתי כמו ילד טוב לפתוח הדלת שפקידת הקבלה מאשרת שהפעם זה יפתח אך כול פעם אנחנו מתייאשים מחדש.הדבר השני הוא שרות ניקוי החדרים שלוקה בשרות גרוע שבשעה 1200 בצהריים ביקשנו לנקות החדר טלפונית ופקידת שרות אישרה כי אין בעיה ובשעה 1400 הוברר שפשוט נישכחנו ורק בשעה 1530 הואילו לנקות החדר לאחר עשרות התראות טלפוניות (מה צריך להתחנן לשרות שמגיע??)
הסיוט הכי גדול היה ארוחת הבוקר היה צריך לחכות חצי שעה כדי להכנס מאחר ואין תאום ,נכון שהמלון מלא אך לא הגיוני שצריך להתעורר ב 6 בבוקר לתפוס מקום .
במועדון הילדים אין שום דבר ממה שרשום בתוכניה,אין מפעיל ואין כלום יש רק ריח של צחנה .
חבל שבמלון שמתיימר להיות 5 כוכבים מתנהל בזלזול ללקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה