פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לוקה בחסר גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד,
מלון מרידיאן
ממנהל שרות הלקוחות



הנדון :טיפול לוקה בחסר

התארחתי במלון בתאריכים 29-31/5.12 ,בחדר מס' 1109 ,עזבתי את המלון ביום חמישי ה- 31.5.12 וכשהגעתי הביתה שמתי לב ששכחתי את בגד הים שלי השלם ,מדגם "ספידו" ,בצבע שחור ופס לבן מתחת לחזה .
התקשרתי למלון ושוחחתי עם איש ביטחון בשם : ביצ'ר לוי ,הודעתי לו על החפץ שנשכח במלון ,כבר באותה שיחה ,אמר לי שאתם ,בד"כ זורקים את כל החפצים שהאורחים שוכחים . ( נשמע לי מאוד מוזר להתנהג ולהתייחס לחפצים של אחרים ובמיוחד לאורחים שלכם בדרך זו .)
אדון איצ'ר לוי ,לקח את הפרטים שלי ואמר שיבדוק את הנושא ויחזור אלי תוך שעתיים ,עד רגע כתיבת מכתב זה טרם טרח לחזור ולעדכן אותי בנושא .
ניסיתי להשיג אתכם כמה וכמה פעמים ולא הצלחתי .
היום ה- 7.6.12 ,חברים שהיו באזור ,הגיעו אליכם למלון כדי לקחת את בגד ים ושוב נתקלו באותה תשובה מטופשת שאדון ביצ'ר סיים את משמרתו ,אבל בכל זאת התעקשו ודיברו עם מנהל המלון שמסר שאין שום בגד ים, ומכאן אני למדה שזאת השיטה שלכם ,לזרוק את החפצים שהאורחים שלכם שוכחים .
עלי לציין ששרות הלקוחות שלכם לוקה בחסר ,ומתנהל בצורה גרועה לאורחים שלו .
אני חושבת שבמידה ואורח שוכח חפץ כל שהוא ,מן הראוי לשמור מס' ימים, כדי לתת צ'נס להתקשר ולבקש את החפץ ,לא שכחתי ברחוב ( אבל כנראה שאתם רחוב ולא מלון שמכבד את עצמו ואת אורחיו ).
מבקשת בדיקתכם ביתר רצינות לנושא והפקת לקחים ,פיצוי על עוגמת הנפש וזריקת בגד הים החדש שלי .



בכבוד רב,





מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מודים לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה