פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כסף עבור ארוחת הצההריים שלא קיבלנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
24.07.12
בוקר טוב ושלום רב!
יותר מחודש ימים אני מנסה לקבל תשובה לבקשה שלי.

אף אחד לא חזר אליי....


24.06.12

לכבוד
מנכ"ל אזור ים המלח - שי דדוש
הנהלת המלון "מרידיאן"
מלונות פתאל
מאת קטי נטיס
ת.ד.5303
בני עי"ש 60860




הנדון: טיפול לקוי

לאחר תאונת דרכים בעלי נרתם לעזור לי להשתקם מהפציעה בים המלח.

סוכנות הנסיעות "וואלה טורס" המליצה לנו להתארח בבית המלון "מרידיאן",

מלונות פתאל (סוכן אבירם).
.
הזמנו חדר עם פנסיון מלא בין התאריכים 24.05-27.05.12 .

קיבלנו חדר מס.1510.

טיפולים משקמים בבית מלון גרמו לעייפות ולא הייתי במיטבי.

בתאריך 26.05.12 ביררנו מתי עלינו לעזוב את המלון למחרת בתאריך 27.05.

נאמר לנו כי שעת שהייה בבית מלון מוגבלת עד השעה 16:00 – עד כה אנו יכולים להישאר.

אמרתי שבגלל המצב הבריאותי ברצוננו לעזוב מוקדם יותר כדי להימנע מפקקי תנועה בימי חג.

כמו כן, התעניינתי איך נוכל לקבל את ארוחת צהריים אם נעזוב לפני שעת העזיבה הרשמית.

הפקיד רוסלן, הציע לנו לקחת את ארוחה כ take away בתנאי שנבצע את ההזמנה מראש.

הזמנו דרך רוסלן את הארוחה כ -take away וסיכמנו כי נקבל את הארוחה בשעת עזיבתנו

בשעה 13:00, בדלפק הקבלה של המלון.

בבוקר למחרת, בתאריך 27.05.12, חייגתי 0 כדי להזכיר על ההזמנה שבוצעה כבר מראש ושוב

נאמר לי כי העניין מטופל ונקבל את הארוחה בשעת העזיבה שלנו.

התפלאנו לגלות בשעה 13:00 כאשר ירדנו לדלפק ועשינו check out , שלא קיבלנו שום ארוחת

צהריים. הפקיד רוסלן ביקש להמתין כמה דקות.

לאחר 15 דקות של המתנה התעניינתי מתי נוכל לקבל את ארוחת הצהריים שהוזמנה מראש (!).

רוסלן אמר שמתקשר לroom service , אבל לא מקבל מהם מענה.

התקשרתי למוקד שרות 0 ונאמר לי בצורה בוטה ולא נעימה כי העניין נמצא בטיפול.

בשעה 13:30 ביקשתי לשוחח עם אחראי של רוסלן ולבדוק את הבעיה, אבל האחראי לא יצא

והעדיף להתעלם מבקשת הלקוחות.

לאחר 40 דקות של המתנה הבנו כי אף אחד מצוות המלון לא מתכוון לפתור את הבעיה ולהעניק

לנו את השרות שהבטיחו לנו.

לא יכולתי להמתין יותר-בעלי חיכה לי ברכב כי התכוונו לעזוב את המקום בשעה 13:00.

עזבנו את המלון עם תחושת אכזבה קשה מהתנהלות המלון –

חוסר התייחסות ורגישות לבעיות הלקוח, התעלמות מוחלטת מהעובדה כי ארוחת צהריים

שולמה על ידינו מראש , ועלותה כ-150 ₪ לאיש על פי מידע של סוכנות נסיעות "וואלה טורס"

לאור מה שכתוב לעיל, אנו מבקשים לעשות טיפול יסודי במקרה שלנו.

עד כה אף אחד מצוות המלון לא יצר קשר עמנו ולא התנצל בפנינו על מה שקרה.

אנו מבקשים להחזיר לנו 300 ₪ על ארוחת הצהריים שלא קיבלנו.

כמו כן, אנא תבדקו את שעות הפתיחה/עבודה של חדר אוכל בקומה ראשונה.

לא יכולנו ליהנות משירות של חדר אוכל בקומה ראשונה החל משעה 8:00 בבוקר כפי שזה מופיע

בלו"ז והיינו צריכים לעבור לחדר אוכל גדול כללי, שזה גם מוזר...

בנוסף, העדר מיזוג במסדרונות המלון והמעליות יצרו תחושת חנק ,

אי נעימות ולעיתים גרמו לסחרחורת.

ראוי כי בית מלון ברמתכם יספק לאורחים את השירות הטוב ביותר.

נשמח מאוד לקבל את ההסברים והבהרות לגבי כל הסוגיות שהעלינו במכתב וגם לקבל את הכסף

שמגיע לנו.

מצ"ב חשבונית וואלה תיירות

בכבוד רב,

קטי נטיס

פל:054-4617404
Email address:[email protected]

עוגמת נפש, סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה