פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחופשה לא נעימה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון מרידיאן ים המלח בתאריך ה9/8/12 ביום חמישי לחדר 1113 החדר היה נורא מלוכלך כאשר באמבטיה היו שערות על הריצפה היה גרעיניים וללא מגבות כאשר התקשרנו להודיע על כך בשעה 16.30 הגיעו רד ב 19.00 לטפל בבעיה לאחר שכמה וכמה פעמים נידנדנו לשירות וגם טיפלו חלקית הגיעו מגבות אך לא ניקו את החדר ובת זוגתי נאלצה לנקות
ביום שישי בערב כאשר הגענו לחדר האוכל נודע לנו מהטבח שהדג ניגמר ואין עוד תחפשו בחדר האוכל השני דיי שגעו אותי היום כך נאמר מהטבח
הגענו לחדר אחרי האוכל כל החדר היה ריח של ביוף כאשר התקשרנו להודיע על כך שלחו לנו בחור עם ספריי ריח שבא והתיז והלך וכך הריח נעלם בדיוק לכמה רגעים וחזר שוב הודענו לשירות לאורח אמרו שמטפלים בזה וכך נשארנו כל השבת עברנו חווית שירות וחופשה לא נעימה בכלל משהו של מתאים לרשת פתאל כי בכל חופשה ברשת נהנינו ממש ופה נורא התאכזבנו
החדר היה רשום על אסל ענת בת זוגתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה