פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהיחס נושא התלונה:
ששון מירי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10ליוני2012 התארחתי במלון מרידיאן ים המלח,במסגרת עסקה של האופרה כרמן,בשנת הלילה חלקו איתי נמלים את המיטה,נעקצתי ולא יכולתי לישון.בבוקר נפגשתי עם גלית האחראית על יחסי ציבור (אחרי יפושים של כשעה)בדרכי הביתה קיבלתי ממנה שיחת טלפון שאפוצה בלילה במלון לזוג
חצי פנסיון,עברה תקופה של חודש ולא קיבלתי דבר,התקשרתי להנהלת הרשת בת"א הבטיחו לי שהעניין יטופל,עד היום איש לא התייחס
לקיים הבטחה ולפצות אותי פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה ישלח בהתאם על ידי הנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה