פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במערכת הביוב בחדר אוכל ותחזוקה לקויה בבריכה נושא התלונה:
צפוני דקל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חזרתי היום משהות עם חברתי בסוף שבוע ה17-19 לאוגוסט 2012 במרידיאן ים המלח ולצערי אני חייב לציין את חוסר שביעות רצוני בעיקר מהעובדה שלא יכולנו לאכול בחחדר אוכל בגלל הצחנה המבחילה של ביוב שהייתה בכל המלון ובמיוחד בחדר אוכל וגם המלצרים לא זזו כל פעם חיכינו לשולחן נקי, בנוסף הבריכה הייתה מלאה בירוקת שחורה בכל חלקי הקרמיקה והמים היו לבנים. בקיצור צריך להביא שם כמה מהנדסי מים טובים מהטכניון שיטפלו במלון טוב, לצערי התאכזבתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה