פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדר סוויטה משפחתי- הבטחת שווא נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר התארחנו שתי משפחות במלון מרידיאן בים המלח מרשת מלונות פתאל, זו פעם ראשונה ואחרונה שאני מגיעה למלונות פתאל. בעת ההזמנה במוקד ההזמנות שכנעו אותי לשדרג לחדר סוויטה מצדה, כל מה שהבטיחו לא התממש. פשוט אכזבה גדולה. בשוה וחרפה רשת מלונות פתאל. הבטיחו סוויטה גדולה בקומה 14-15, שהגענו קיבלנו חדר בקומה 10. אמרתי שהבטיחו לי קומה 14-15, הלכו בדקו, קיבלנו בקומה 15. החדר סוויטה מיושן, לא חדר חדיש, מיטה זוגית אחת ושני הילדים שלי ישנו בספה קטנה. הבטיחו לי קבלת חדר לפני השעה 15:00. הגענו בדיוק בשעה 15:00, בגלל תור מטורף באתר מצדה, ( שגם זה סיפור אחר בפני עצמו ) החדר בשעה 15:00 לא היה מוכן. קיבלנו אותו רק בשעה 15:20. פשוט שערוריה ואם היינו מגיעים לפני הזמן כמו שהבטיחו לי. היינו מחכים שעה וחצי?! הבטיחו שנהיה לקוחות וי.איי.פי שהמשמעות שלזה היא צ'ק אין נפרד ומהיר. כשהגענו בשעה 15:00 שזו שעת הצ'ק אין. עמגדת הוי.איי.פי כלל לא היתה מאוישת. רק שלט קטן העיד על העמדה המיותמת. שאמרתי לפקיד קבלה שהבטיחו לנו צ'ק אין וי.איי.פי אמר שהוא כרגע לבד וזה הצ'ק אין שיש. הבטיחו חדר אוכל וי.איי.פי בארוחת בוקר, שיהיה נפרד ויהיה בו אוכל אחר, כך הבטיחו. בפועל חדר האוכל היה פתוח לכולם. ששאלנו את המארחת בכניסה לחדר האוכל שבקומת הלובי בארוחת הבוקר אם זה הוי.איי.פי אמרה שלא. כל אחד יכול לההיכנס. אין לי בעיה לאכול כרגיל. אבל למה להבטיח. למה לשקר, למה להטעות. אל תבטיחו לא נתאכזב. הבטיחו שבחדר יהיו פירות ומים ופינוקים. בפועל קיבלנו בקבוק מים ו4 פירות. למה אני צריכה לשלם יותר ולשדרג את החדר על 3 פירות ובקבוק מים. זה לא הסוף. בערב שירדנו לארוחת ערב, חשבנו שיציעו את הספה למיטה לשני הילדים. חזרנו וגילינו שלא הציעו את המיטה למרות שביקשתי. הגיע עובד משירות חדרים שהציע את המיטה, אבל לא הביא כריות ולא שמיכות. שרצינו להתקשר לקבלה, התברר שהטלפון לא עובד. ניסינו להתקשר ממכשיר הטלפון הנייד. לא הצלחנו להגיע למלון. הגענו למרכז הזמנות שמענו פרסומת של מלונות פתאל והשיחה נותקה. שוב ניסינו וכך חזר. בדיעבד התברר שמרכז ההזמנות סגור ולמלון בכלל לא הצלחנו להתקשר. ירדנו לקבלה אחרי שכבר היינו לבושים בפיג'מה והחלפנו בגדים. הביאו שמיכות וכריות ואפילו הגיעו שני טכנאים בשעה 22:30 בלילה לתקן את הטלפון אבל הלכו כשלעומת שבאו ולא הצליחו לתקן את הטלפון. בזה לא נגמר. גילינו שהכיור במקלחת מטפטף ויש נזילה רצינית. חדר ברמה נמוכה מאוד. וזה נחשב סויטה ששילמנו עליה 1,850 ש"ח ללילה אחד!!! בחדר השני שלא נדבר גם החברים שלנו, בכלל לא קיבלו חלוקים ולא נעלי בית שהבטיחו. היו ליד המעלית, אז ילדים שובבים דפקו להם בלילה על הדלת. הקיצר סיוט. בבוקר הגיעו לחדר שלנו שני טכנאי טלפון עם טלפון חדש להחליף למרות שהחליפו את הטלפון הקו לא עבד ולא היה טלפון. הסברתי להם שאין טעם לתקן כי אנחנו עוזבים כבר בשעה 10:00 את המלון. פשוט בושה וחרפה. והכינורא היה האוכל הגרוע. מעולם לא אכלתי אוכל כל כך גרוע, לא טעים ובצורת הגשה גרועה כל כך. פגשתי בחדר האוכל שני חברים ששרתו איתי בצבא ולא ראיתי יותר מ-20 שנה.שאלתי אותם לגבי האוכל והמקום, אולי אני סתם מחמירה והמלון הוא בסדר. ושניהם ענו ךי פה אחד שזו פעם ראשונה ואחרונה שהם במלון. האוכל גרוע והמלון המוני. פניתי לקבלה קיבלתי שובר לארוחת צהריים חינם, השבתי בשלילה מאחר וב-10 כבר עזבנו את המלון. לפני מס' ימים קיבלתי הביתה מכתב בו המלון מתנצל על כל מה שקרה לנו והציע 40% הנחה לזוג על בסיס חצי פנסיון. מה לא ברור? אני לא חוזרת למלונות פתאל. לא רוצה פיצוי. רוצה שאנשים אחרים יידעו שלא ייפגעו כמונו. עוגמת נפש וכזו אכזב זמן רב לא נחלתי. אני ממליצה לכולם ללכת רק למלונות ישרוטל. הרבה הרבה מעל כולם. שלום ולא להתראות מלונות פתאל- אתכם אני מחרימה וכך אמליץ לחבריי ומכריי ולכל מי שישאל אותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים - רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה