פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על זלזול חמור בי ובאשתי שבהריון כאורחים במלון,b נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה על זלזול חמור בי ובאשתי שבהריון כאורחים, וכאנשים המתארחים במלון מרידיאן ים המלח.
הגענו ביום ראשון 18.8.13 לחופשה עד ה19.8.13 ליום נישואים ולחופשה לפני הלידה של אשתי עשינו כבר הזמנה המלון היה מפוצץ עד כדי כך שאשתי בהריון ישבה על הרצפה ממש אמרו לי להירשם בקבלה ולעמוד בתור שהיה שם חכתי שעות שם ובסוף הפקיד קבלה העיף אותי ואמר לי פה זה רק לקבוצות אני לא מקבל אותך ממש באותה שניה החופשה שלנו התחילה ברגל שמאלהלכתי למנהלת היא ראתה את אשתי בחודש שמיני זרוקה על הרצפה ורק אז רצה להביא לי מפתחות ולרשום אותנו מחכים הרבה זמן למעלית וגם היא חמה בלי שום טיפת אוויר ומיזוג כלל המסדרון והקומה נכנסנו לחדר הייתה בעיה בכספת ובמזגן חכתי חצי שעה לקבלה רק אז ענו והטכנאי בא אחרי 40 דקות רק בסוף מהייאוש אני סדרתי את התקלה בכספת אחרי זה נכנסתי להתקלח אשתי בהריון שכבה במיטה וכשיצאתי מהמקלחת חצי מהחשמל התפוצץ עלינו וכמעת התחשמלתי אחרי המקלחת אשתי בהריון נבהלה לא היה חשמל הרבה זמן עד שבאו בכלל לחדר לתקן אמרתי לאיש תחזוקה הכל הוא בכלל לא האמין לי והיה בהלם את בעיית המזגן לא סדרו ליבכלל ולא התייחסו המגן הוציא חום והתכבה כל שניה וככה אני כל שניה מדליק זה מתכבה הסברתי להם שמאוד חם במיוחד בים המלח ושאסור לאשתי להיום בחום ככה התקשרתי לקבלהאבל הפעם בכלל אין שום מענה מחכים שעות בקו ובכלל לא ענו ככה אני בדיון איתם עד 11 בלילה אמרו לי בצהריים שמנהל יחזור אליי משהו שבכלל לא קרה ירדתי לפקידת הקבלהולמנהל הם לא טפלו בשום דבר הפקידה אמרה לי אל תתקשר לקבלה זה לא תפקיד שלי לענות לשיחות שלך ממש היה לנו עוגמת נפש אפילו באולם הופעות אמרנו נרד להרגע טיפת אוויר לא היה ולא מזגן אחרי שהוצאתי תנשמה בא טכנאי ב 12 בלילה עשה לנו הפסקות חשמל כל רגע בחדר ואמר שצריך להחליף טרמוסטט הוא עשה שם טיקון רציני והחלףי הכל קרוב לחצי שעה ככה כל החופשה שלנו אין מזגן אני כל היום רץ אחרי הקבלה ואשתי נשארת לבד הסברתי למנהל ששלמתי ליום 1300 שזה מחיר לשבת הוא אמר לי למה מה זה 500 600 שקל לאדם כאילו זה לא כסף אני נפגעתי מאד בבוקר פניתי למנהלת היא הציעה לי ארוחת צהריים לי ולאשתי אמרתי לה עם אפשר לדבר על עוד יום אולי בהוזלה כי ממש עברתי סיוט ולא חופשה ובמיוחד גם אשתי בחודש שמיני סבלה היא אמרה שהיא תברר לאחר מכן כמה מנהלים ופקחים דברו איתי אמרו לי עוד יום לא נראה לנו אבל תשארו פה עד 7 בערב וארוחת צהריים הסכמנו להישאר השארנו תדברים אמרנו אין לחץ נסדר תייכף נרד לבריכה לאחר מכן בסביבות השעה שתיים ומשו בצהריים התקשרו לחדר אמרו לנו תפנו מייד את החדר הוא בהזמנה אני לא יודע מי אמר לכם דבר כזה ממש גרשו אותנו מהמלון וגם בלי הארוחת צהריים ממש ככה אמרתי לו סליחה זה לא בסדר לא ארגנו תדברים לא אכלנו הבטיחו לנו שנפנה בשעה 7 כפיצוי על כל העוגמת נפש אנחנו לקוחות טובים שלכם אמרתי לו והוא ישר לא תפנו את החדר לא מעניין אותי ממש גרשו אותנו אני ואשתי בהריון חכנו בתחנת אטובוס בשיא החום שאסור לה להיות בחום התייבשנו בלי מיים בלי כלום לאחר מכן אמרו לי שיש פניות ציבור במלון התקשרתי אף אחד לא ענה שם ממש ככה אין עם מי לדבר ובאיסטא חברת טיירות הזדעזעו מהסיפור ואמרו שאין להם דחר להחזיר לי תכסף רק לפנות אליכם אנחנו לקוחות מאד טובים שלכם זה ממש היה אירוח גרוע אפילו למי לפנות אין ועל כל דבר צריך לרדת במקום להתקשר לקבלה זה ממש לא מתאים למלון 5 כוכבים אנחנו עד עכשיו בהלם תסכול ואכזבה מכל זה ואנחנו דורשים פיצוי הולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה