פרטי התלונה

תלונות מרידיאן ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות ומזון ירודים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
שהינו עם עוד זוג חברים וילדינו במלון זה 5 לילות. הופתענו מרמת אוכל ירודה ביותר: מיחזור סלטים מספר ימים, עד כדי ריקבון, טעם גרוע וקינוחים גרועים. רק יום לאחר הכשרת המלון לפסח, זכינו לקבל סלטים טריים (כי הרי נאלצו לזרוק כל מה שהיה בגלל הפסח).

התלוננתי על העניין בפני מנהל כלשהו, איני יודעת מה נעשה.

גם השירות בחדרי האוכל ירוד: תורים ארוכים, תמיד חסרים כלים ועוד.

מפתיע לאור דרגתו של המלון, וכמובן - אנחנו לא נחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי המצב! פתרון נדרש :

מרידיאן ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אילן דיין, מנהל קשרי א שם ותפקיד:
מר כהן היקר,

אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.

כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והמוצר במלונינו.

הערותיך הועברו למנהל מזון ומשקאות להמשך טיפול והפקת לקחים ע"מ למנוע הישנות מקרים מסוג זה.

כידוע לך, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה". צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לכם תחושה זו באופן מלא, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושו כך.

נשמח לראותכם בקרוב בין אורחינו.

בברכה

תגובה:
וכאות של רצון טוב אשמח להעניק לך יום כיף הכולל כניסה לספא ולבריכות, קפה עוגה, וארוחת צהרים. ההזמנה הינה ל 4 מבוגרים ו 2 ילדים , לא כולל חגים ותוקפה עד לתאריך 31/12/06 בכפוף לתפוסת המלון. מכתב המאפשר מימוש מכתב זה יישלח אליך באמצעות המייל.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה